Eerste zwangerschaps foto's

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
tamara3107
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2010 19:04
WoonplaatsCOLON Haarlem

Vorig jaar ben ik gevraagd zwangerschaps foto's te maken van een vriendin van mijn buurmeisje.
Ik had daar totaal geen ervaring mee.
Ik wil toch nog even twee resultaten met jullie delen.
Wat vinden jullie hiervan?

Afbeelding

Afbeelding
Canon EOS 5D | Canon EOS 300D + BG-E1 | Canon 70-200 F4.0 L IS USM | Canon 50mm F1.8 |Tamron 18-200 F.4,5-6 | Speedlite |
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

De eerste vind ik mooi,maar hij lijkt me erg donker. Is misschien ook mijn laptopje.
Van de tweede vind ik het idee heel leuk, maar de rechterkant is wat fel belicht terwijl ik de linkerkant weer wat te donker vind .... En ik zou hem wat anders genomen hebben, denk ik, al weet ik niet precies hoe .....
groet,
Elsbeth
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Voor geen ervaring zijn ze toch best goed gelukt dacht ik zo :D

Foto 1 is wat donker, maar hoeft geen probleem te zijn, wel stoort me het lichtere deel boven haar linkerborst.
ook zou ik haar iets meer naar links gezet hebben, of een stukje van links afhalen.
Verder qua pose vind ik hem erg lief en dus prima gelukt.

Foto 2 ga ik helemaal met boven mee.
het stukje onderbroek vind ik hem net niet doen.. en ik had ietsje hoger geprobeerd te gaan staan zodat je de hartvorm mooier in beeld zou krijgen.

maar al met al voor een eerste keer, mag je trots op zijn hoor!
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
tamara3107
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2010 19:04
WoonplaatsCOLON Haarlem

Bedankt! Ik ben ook best wel stiekem een klein beetje trots.

Het was mijn eerste zwangerschapsreportage. Met afspreken was iets mis gegaan waardoor dit meisje een dag eerder bij mij was. Ik had nog niets voorbereid, dat doe ik meestal de avond van te voren. Dus alles moest nog in orde gemaakt worden en ik moest het echt "on the fly" doen. Al met al was ik best tevreden.
Canon EOS 5D | Canon EOS 300D + BG-E1 | Canon 70-200 F4.0 L IS USM | Canon 50mm F1.8 |Tamron 18-200 F.4,5-6 | Speedlite |
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

De eerste van de twee vindt ik het beste, maar wel erg donker. Haar bh en onderbroek lopen over in de zwarte achtergrond, wat een beetje vreemd lijkt. Het meeste stoor ik me echter aan het lichte vlekje net boven haar bh bij de linkerborst. Mijn blik wordt daar telkens naartoe getrokken omdat het wat vreemd kijkt.
De tweede vindt ik de crop niet zo fijn. Haar slip had of meer zichtbaar moeten zijn, of helemaal niet, maar ook aan de bovenkant is het niet fijn, te dicht op de rand van haar bh, wat een beetje benauwend is. Daarnaast is de lichtbalans niet zo lekker, haar linkerzijde is duidelijk belicht, en komt bijna uitgebeten over tov haar rechterzijde.

Maar in elk geval heb je sowieso weer geleerd en ben je een ervaring rijker! :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar