Zin om een keer af te spreken

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

je woont in Den Bosch (ik ook).
Pak je camera en loop de stad eens in. Achter het station zijn schitterende architectuur foto's te maken. Of loop de binnenstad eens in. Ook daar is genoeg te zien en vast te leggen. Of, ga richting de maas en ga daar de uiterwaarden in (daar loop ik regelmatig).
Er zijn mooie plekjes te over in Den Bosch en omgeving. En neem het dan zoals het komt. Kom je zonder foto's thuis (of fatsoenlijke foto's) is het ook goed, volgende keer beter.

Groeten
Peter
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Mee eens... loop zelf met regelmaat even uurtje door Burgers Zoo en gebeurt zo nu en dan dat ik amper een foto heb gemaakt :oops:
Ben er dan wel even tussen uit geweest. Gister even twee uur pauze genomen (verdient) van het werk en Burgers bezocht. En daarna weer fris aan het werk :D
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
Marcel174
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2010 10:31
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Ik ben de laatste weken een paar keer op de HV geweest.
Op dit moment weinig beweging. Dieren houden zich erg schuil in de bossen helaas.
Dus ook niets op de foto gezet.

Als je een keertje in de buurt bent. Heb zelf een abo dus kan onbeperkt in en uitrijden.

Gr Marcel
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

dukie schreefCOLONje woont in Den Bosch (ik ook).
Pak je camera en loop de stad eens in. Achter het station zijn schitterende architectuur foto's te maken. Of loop de binnenstad eens in. Ook daar is genoeg te zien en vast te leggen. Of, ga richting de maas en ga daar de uiterwaarden in (daar loop ik regelmatig).
Er zijn mooie plekjes te over in Den Bosch en omgeving. En neem het dan zoals het komt. Kom je zonder foto's thuis (of fatsoenlijke foto's) is het ook goed, volgende keer beter.

Groeten
Peter

Hey naamgenoot.
Ik woon zelf achter het station.
Het punt is dat ik daar wel kan lopen en ik zie ook wel mooie dingen , maar of ik heb ze al te vaak gezien of weet niet hoe ik ze mooi op de foto krijg.
Misschien samen eens gaan?
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Landschappen en gebouwen lees ik? Ik ben altijd wel te porren voor een rondje wandelen en plaatjes schieten. Strabrechtse heide, Leenderheide, Malpie, Grote Heide. Of wat dichter bij jouw huis: Campina, L&D duinen. Gebouwen heb ik al in geen eeuwen meer gedaan. Misschien ook wel eens grappig. Stuur maar een pb als je eens op pad wilt.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
bjcophorst
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011 15:33
WoonplaatsCOLON Meeuwen

badeendje,

In deze kerstvakantie ben ik nog een keer van plan om naar een door mij (gedeeltelijk) eerder bezochte plek te gaan. Hier een paar mooie platen te schieten van een aantal oude verlaten gebouwen. Kortom "Urbex".

Hoor het wel mocht je mee willen!

Bastiaan
Canon 60D + batterygrip - Wat lenskus met en zonder met rood randje - Een mobiel lamku - Een statiefku & een zaksku om alles in te stoppen
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Wat dacht je van een dagje strand? Domburg of Oostkapelle, erg mooi met die paaltjes op het strand. Onderweg misschien langs de zeelandbrug voor een stukje architectuur?
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Mocht er iemand alsnog willen afspreken hoor ik het wel.
Strand heb ik nog nooit gedaan.Lijkt me opzich wel leuk.Alleen geen ervaring mee dus.
Urbex lijkt me ook erg leuk.

Was van plan mee te gaan naar Sinteranlage aankomende zondag ,maar die gaat helaas niet door (denk ik) door de kou.
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar