Bijna klaar...

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
rikkerdeklik
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2009 08:14

...voor de bruiloft.

Ik heb het eerste deel van mijn zusje haar bruiloft mogen fotograferen.
Het opmaken en aankleden nam ik voor mijn rekening, terwijl de fotograaf die de rest van de dag "schoot" bij mijn zwager was.

Spannend, maar ontzettend leuk om te doen.

Hieronder een drietal foto's waar ik trots op ben. Ik weet dat ik heel subjectief kijk, omdat het mijn zusje betreft.
Maar schroom niet om eerlijk en opbouwend commentaar te geven.

Foto 1: De haarlak gaat er op

25073

Foto 2: Oorbellen in

25075

Foto 3: Wachten op de bruidegom

25074

Vr.gr. Henrik Oskam
De vrijheid van de fotograaf zit gevangen in de kaders van zijn foto.
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Ik denk dat je bij foto 1 en 2 de opmaak actie wilde vastleggen, maar vind ze hierdoor juist niet geheel geslaagd. Qua haar gezicht, ogen en uitdrukking vind ik foto 1 best wel mooi, ook wel scherp volgens mij, maar dat hele gebeuren waar ze naar kijkt(is het een arm?), en het overbelichte raam, vies, ruis of deeltjes haarlak? Maken foto 1 jammer genoeg minder.
Bij foto 2 geld dit naar mijn idee hetzelfde met de armen die nogal onlogisch in beeld zijn, kan denk ik wel hoor, zo van oorbellen in aktie, maar zou dan een andere pose aannemen of zo bijsnijden dat alleen de handen in beeld zijn, en niet de armen en al helemaal niet dat stukje neus :)

foto 3 is best mooi, maar als onwetende kijker mis ik die afwachtende blik in haar ogen. Ze ziet er wel heel gelukkig uit!!

En ik wens je zusje en haar man hierbij veel voorspoed, gezelligheid en geluk in het huwelijk!
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
rikkerdeklik
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2009 08:14

Bedankt voor je reactie. Wat ontzettend slecht dat ik de neus nog niet had gezien op foto 2.
Foto 1 vond ik zelf juist wel wat hebben, door de "actie" erin. Wat je ziet is inderdaad haarlak, geen vies raam.
Dan ken je mijn moeder nog niet :D
Wel goede tips verder. Hartelijk bedankt.
De vrijheid van de fotograaf zit gevangen in de kaders van zijn foto.
Gebruikers-avatar
the-essy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010 19:48
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Nummer 1 is fijn, lekker licht en natuurlijk. De overige 2 lijken door de witte achtergrond alsof het in een studio is genomen.
Fotografie portfolio: http://www.iamphotogirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisblog: http://www.iamtravelgirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

ga voor de eerste opname, vind de look daar erg mooi.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

foto 1 vind ik erg mooi, bij de tweede mis ik een achtergrond en bij de derde vind ik het jammer dat ze niet helemaal scherp is en het lijkt net of ze op die witte achtergrond geplakt is....

Volgens mij heb je een hele lieve zus en ik wens ze dan ook samen met haar man een heel gelukkig en vruchtbaar huwelijk toe.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ja de eerste is tof !!
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar