wat is uw mening

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

Een tijdje terug heb ik foto`s geplaatst van een meisje wat Lena heet.
De bewerking en foto`s waren erg hard en ik ben flink aan het stoeien geweest om dit beter te doen en te leren.
Ik heb een hoop tips gekregen en hoewel ik het erg lastig vind om het zelf te beoordelen denk ik dat ik de goede kant op ga....hoop ik!
Ik heb expres een foto van de zelfde serie gepakt om die "zachter" te bewerken.
Hier onder het resultaat.
Op den duur zie je door de bomen het bos niet meer dus nu zet ik even de pc af.

Graag wil ik weten wat jullie mening is in vergelijking met de vorige versie ter bevestiging of ik inderdaad ook de goede weg op ben gegaan......
Ik heb er express geen oude ter vergelijking bij gezet, zie dit even als een losse foto en bewerking....

22103

Dank je voor het kijken
Anoniem 3

Met recht "work in progress".
Ik heb even de andere bewerkingen erbij gehaald en deze vind ik echt veel beter, zachter, mooier.
Jammer alleen dat je een andere uitsnede gemaakt hebt. Wat krapper gekaderd zou mijn voorkeur hebben.
Koen Smit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 320
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 07:57

Graag wil ik weten wat jullie mening is in vergelijking met de vorige versie ter bevestiging of ik inderdaad ook de goede weg op ben gegaan......
Ik heb er express geen oude ter vergelijking bij gezet, zie dit even als een losse foto en bewerking....
Dus ik moet vergelijken, maar toch eigenlijk ook weer niet?
Heb nu toch maar gezocht, en in vergelijking met je vorige Lena is dit een stuk beter. Veel gladder, maar nog steeds natuurlijk :)
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

dank jullie voor jullie raeactie.
De meeste die deze foto`s hebben beoordeeld vonden de bewerking met name niet mooi, dus heb ik dat opnieuw gedaan.
Als je de twee foto`s naast elkaar zet is het makkelijker vergelijken maar de foto moet er natuurlijk uitzien en dus op 1 oog opslag beoordelen te zijn toch?
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

blubber,

Gewoon je eigen ding blijven doen, en alleen dat gene in je achterhoofd meenemen waarvan je denkt dat je er echt iets aan hebt.

Buiten het technische om, vind ik fotografie vooral een creatief vak, en zoals zo vaak: Over smaak valt niet te twisten.

Dus niet aan je eigen gaan twijfelen: Zoveel mensen, zoveel meningen.

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

ik twijfel niet...ik zie alleen dat andere mensen mooiere foto`s maken...en dat wil ik ook.
Ik ben een hoop vooruit gegaan al zeg ik het zelf...ik wil proberen die stijgende lijn vast te houden.
Vooral als ik wat kritieken krijg word ik enthousiast om het weer beter te doen.

Ik ben net nog naar een fotoclubje gaan kijken en daar heb ik gezien dat mijn "werk"echt nog niet zo slecht is hoor ha ha.
Maar het kan beter en dat probeer ik te bereiken.
dank je voor motiveren !!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar