heb je een pb gestuurd, alvast bedanktboebes schreef:mail me de foto maar door, wil best het zwembad voor je schoonmaken
tuin opruimen met photoshop
Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators
Beasar schreef:Hier heb ik even lekker de bezem erdoor gehaald. De garage is nu opgeruimd. Er ligt trouwens ook een topless model te zonnen!
Als het nog niet naar wens is hoor ik het wel van je. Maar als er vannacht een vliegtuig crashed in de tuin kan ik er niks meer aan doen helaas...
Geweldig !

Dit had ook mijn voorkeur geweest ja ! Gelukkig is het voor een vriend van mij, anders had ie een gepeperde rekening aan zijn broek !phd schreef:EPIC !!!!!!!!!!
ik vraag me altijd af waarom zoveel moeite doen om te fotoshoppen terwijl je gewoon beter in het echt even de tuin kan opruimen....

- MarcoEOS550D
- Moderator
hahaha briljant! Dit soort topics zijn hét bewijs dat leuk en leerzaam prima samen gaan!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
en? is het al gelukt met de tuin opruimen? of heb je de makkelijke weg gekozen en heb je de tuin opgeruimt 

Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
- fotojeroen
- CanonSuperTrooper
Even verplaatst naar de juiste plaats
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede

-
- Canon shooter
Brengt meteen dit topic weer aan het oppervlak.
Ben benieuwd naar het eindresultaat, dat mag toch wel na een jaar
Ben benieuwd naar het eindresultaat, dat mag toch wel na een jaar

Yes we Can(on)..