Elske de Wall

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

Afgelopen weekend foto's gemaakt bij een buitenoptreden van Elske de Wall.
Voor mij voor het eerst dat ik een dagoptreden heb vastgelegd. Normaal maak ik concerfotos
in feesttenten en theaters enz.

Graag jullie reacties / tips.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Hum, wat zal ik hierop zeggen? De foto's lijken me allemaal onscherp en ben naar het einde toe echt uitgekeken op de reeks. Is wat mij betreft een beetje veel van hetzelfde.
Misschien kan je er de volgende keer op letten de de microfoon niet zo prominent in het gezicht aanwezig is. Of een hand met Microfoon wat op sommige foto's erg storend is. Zet een keer een stap opzij of loop rond. Ik weet dat dat niet altijd kan maar is wel de moeite waard om het te proberen.
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik ben het helemaal met Wendy eens.
Let ook op je compositie. Neem plaat 8, daar staat de zangeres centraal. Zonde! De camera een slagje naar rechts is een logischer keuze, de ruimte links doet nu immers niet mee. Verder heb je een fantastisch scherm op de achtergrond: gebruik van maken!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar