Wedstrijd National Geographic

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Isis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2009 13:47
WoonplaatsCOLON Midden Brabant

[url]http://www.nationalgeographic.nl/commun ... ing-nature[/url]
Nat Geo houdt een wedstrijd voor jonge fotografen, een mooie uitdaging helaas mag ik er niet meer aan meedoen. Ik ben te oud. :lol: De prijs een reis op fotogarfie gebied voor NG. Misschien iets voor mensen van hier?

[quote][color=#FF0040]Wil jij als natuurfotograaf op pad voor National Geographic?

Win een fantastische reis naar het buitenland en een publicatie van jouw foto's in ons blad!

Heb je passie voor fotografie, ben je jonger dan 36 jaar en ben je betrokken bij de natuur? Doe dan mee aan de Emerging Nature Photographer Award en maak kans op een indrukwekkende reis naar een natuurbeschermingsproject in het buitenland en een publicatie van jouw foto's in National Geographic Magazine! Deze fotografieprijs is in het kader van de Future for Nature Awards, een evenzo prestigieuze aanmoedigingsprijs speciaal voor jonge natuurbeschermers, in het leven geroepen en sluit naadloos aan op de missie van National Geographic: ‘Inspiring people to care about the planet’.

Dit moet je doen:
Fotografeer zo origineel en uitdagend mogelijk de natuur. Dat kan heel breed zijn: planten, dieren, landschappen, maar ook natuurverlies of aantasting van habitats kunnen onderwerpen zijn. Je foto's laten een duidelijke betrokkenheid zien bij het onderwerp. Verras ons en upload op de National Geographic FotoCommunity elf tot vijftien nog niet eerder gepubliceerde foto's. Zes tot tien foto's moeten gezamenlijk een reportage over een duidelijk begrensd onderwerp vormen, de vijf andere foto's zijn naar keuze.

Valt jouw inzending bij ons op?
Dan mag jij je portfolio komen presenteren. Beoordeelt de vakkundige jury jouw werk als inspirerend en bijzonder, dan is een workshop van topfotograaf Jan Vermeer een feit. Het resultaat van de opdracht die je tijdens deze workshop uitvoert, wordt door jou wederom gepresenteerd aan de jury, die voor deze gelegenheid wordt aangevuld met een vertegenwoordiger van de Future for Nature Foundation. De eindwinnaar van de competitie slaat de handen ineen met één van de winnaars van de Future for Nature Awards en gaat op een verre en spannende reis gesponsord door All for Nature Travel!

Pak deze uitgelezen kans: duik in je fotoarchief of ga op pad en zend vóór 1 augustus 12.00 uur je foto's via de National Geographic FotoCommunity.


All for Nature biedt natuurreizen aan naar zo’n 23 bestemmingen over de hele wereld. Duurzaamheid staat centraal evenals de inkomsten die hiermee worden gecreëerd voor natuurbescherming. [/color]
[/quote]
Alles zien, maar het zo zien zoals nog niemand het zag. (J.A. Deelder)
"Fotograferen is schrijven met licht", zei mijn docente fotografie.
Canon 300D en 7D simpele objectieven en Sigma 17-70 (2,8-4,0).
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Isis schreefCOLONhttp://www.nationalgeographic.nl/commun ... ing-nature
Nat Geo houdt een wedstrijd voor jonge fotografen, een mooie uitdaging helaas mag ik er niet meer aan meedoen. Ik ben te oud. :lol: De prijs een reis op fotogarfie gebied voor NG. Misschien iets voor mensen van hier?
[/color]
[/quote]

Discriminatie :D
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
Isis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2009 13:47
WoonplaatsCOLON Midden Brabant

Ja helaas.. ik ben niet onder 35. Maar ja ze willen natuurlijk talenten die nog eenpaar jaar meegaan he? Beter zo dan dat ze achteraf zeggen nou u hebben we niet gekozen want er was er een wat jonger.
Alles zien, maar het zo zien zoals nog niemand het zag. (J.A. Deelder)
"Fotograferen is schrijven met licht", zei mijn docente fotografie.
Canon 300D en 7D simpele objectieven en Sigma 17-70 (2,8-4,0).
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Tsja helaas ben ik ook te oud... Afbeelding
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar