Veld Pioenrozen met een afgeladen hommel UPDATE

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Gisteren tegen de avond passeerden we een veld met pioenrozen. Behalve een stel foto's die niet bijzonder waren, maar commercieel gezien interessant heb ik ook deze foto gemaakt. Zelf ben ik er blij mee!

17635

Gr, Jan Piet

En hier is de update, zo beter? Ik heb de pioen duidelijk uit het midden gehaald omdat ik dat gewoon mooier vind.

17645

Bedankt voor 't kijken!
Gr, JP
Laatst gewijzigd door 1 op janpiet, in totaal 23 keer gewijzigd.
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Anoniem 3

Met het veld... valt het nogal mee.
Wel een mooie waarneming waarvan je m.i. heel wat meer had kunnen maken door de cropping heel wat nauwer te componeren.
Dan was je bijv. van de bladeren links af geweest en had je de hommel met de bovenkant van de bloem mooi kunnen isoleren.
Gebruikers-avatar
Teranique
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1304
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 16:52
WoonplaatsCOLON Daar waar ik het liefste ben ...

De hommel staat er scherp op ... de foto wat meer croppen om hem meer de hoofdrol te laten spelen zou naar mijn idee de foto beter tot zijn recht komen ;)
Groetjes, Mo

~ Ochtendhumeur? Zet eens een theemuts op! ~
Gebruikers-avatar
dr_la
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 00:13
WoonplaatsCOLON Leiden

Geheel eens met de vorige twee commentaren. Iets meer croppen en je hebt een prachtplaat waar de hommel nog meer uitspringt.
Canon EOS 60D + Tamron Di II AF 17-50/2.8 + EF 100/2.8 Macro USM + EF 70-300mm F/4-5.6 IS USM + EF 24/2.8 + EF 2.0/35mm + EF 50/2.5 Macro + Samyang 1.4/85 Aspherical IF + Samyang 3.5/8mm + Carl Zeiss Jena Sonnar MC 2.8/180 + Celestron C6
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Bedankt voor jullie opmerkingen, zoals jullie zien heb ik de hommelfoto nu gecropt, inderdaad véél mooier!
gr, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar