Eekhoorn

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
thijs broekkamp
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1052
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2009 19:51
WoonplaatsCOLON Bergen N-H
CONTACTCOLON

Afgelopen weekend waren we in Duitsland. Een prachtige omgeving met weilanden en bossen. Helaas was er bij het hotel zelf niet zo veel te doen, er was een park en een stukje bos. Dus daar toch maar 2 keer 's ochtends vroeg heen gegaan, en dat bleek toch wel leuk. Een aantal soorten dieren daar voor het eerst (goed) kunnen fotograferen, zoals de eekhoorn en appelvink.

Ik was met de groothoek met eenden bezig totdat ik opeens een eekhoorn zag rennen toen ik door de zoeker kijk. Snel de lens gewisseld maar hij zat helaas al hoog in de boom. Er zaten er 2 en ergens anders zag ik er nog een. Het blijven erg leuke diertjes om te bekijken, vooral ook gaaf om te zien hoe behendig ze zijn.
Is het nog wat?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
[size=75]Canon eos 40d en 30d|Canon ef 300mm f4|Canon ef-s 10-22mm f3.5-4.5 USM|Canon ef-s 18-55mm IS|Sigma 150mm f 2.8 macro[/size]
Website: http://www.wildnature.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Blijkbaar vindt je het zelf wel wat anders had je ze toch niet in showcase geplaatst :) ?

De eerste twee vind ik echt niet bijzonder, de laatste daarentegen maakt dat weer goed. Erg leuke foto ondanks dat er vast wel iemand over dat blad in de voorgrond gaat vallen :wink:
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
eos2500
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2010 19:50

Ik vind het allemaal leuke foto´s, alleen op de eerste 2 staat de eekhoorn net iets te centraal....
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Ik vind ze allen leuk. Mooi van scherpte. #3 zou mijn favoriet zijn, omdat je ze niet zo zeer op de grond verwacht.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar