Heidens geweld

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Ook ff mijn bijdrage.
En jawel, ik laat mijn kop ook weer ff zien ;)

1: phoe! Eng die ogen. Ik probeer de achterhalen wat ik wel of niet fijn vind aan de foto. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant stoor ik me wel aan de mic maar aan de andere kant zou het erg saai zijn zonder. Misschien was de foto sprekender geworden als beide ogen even wit waren geweest.

2: Drummers zijn vaak erg lastig! Deze heb je in ieder geval erg mooi te pakken. Gaaf hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.

3: Denk dat de foto strakker was geweest met wat minder ruimte boven het hoofd en wat meer ruimte rechts zodat de elleboog er nog op stond. Verder nette plaat!

4: Wat een kl*te licht! Overwegend rood. Toch geeft hij inderdaad wel de sfeer weer die erbij hoord. Dus lekker zo laten.

5: Gaaf moment! Altijd leuk die interactie met het publiek. Wel jammer dat de mic stand zo aanwezig is. Ik snap dat je hier geen keuze in hebt en staan die dingen nu 1maal op het podium en moet je het doen met wat er is of niet is ;)

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Thanx Wendy. Leuk weer wat van je te lezen.

Ik kan me voorstellen dat #3 er beter van wordt als ie wat meer ruimkte rechts zou hebben (en dus meer lichaam). over minder boven ben ik niet zo zeker.
Thanx ook voor de andere antwoorden.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar