Monument du Mardasson, Bastogne

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
erwinp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2009 12:42
WoonplaatsCOLON Stadskanaal
CONTACTCOLON

Onlangs zijn we naar Bastogne geweest en daar heb ik mijn allereerste HDR gefabriceerd.
Ik hoop dat hij in de smaak valt, of dat jullie aan kunnen geven wat ik misschien anders had kunnen doen.

#1

16543

Bedankt voor het kijken!
Canon EOS 50D, Canon EOS 400D, Canon 50mm f/1.8 II, Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 II, Soligor 100-300 mm, Triopo 980C Speedlite Flash, Cactus V.4, Velbon Sherpa 200R, Cokin A Series Filters
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Ik ben absoluut geen HDR fan als er erg met de kleuren worden geschoven.
De lucht vindt ik spannend al vind ik dat je wel te ver bent door geslagen met de kleur en belichting.
het witte stuk in de wolken lijdt mij ontzettend af.

Dan het monument, die had juist weer wat lichter en scherper gemogen. plus even recht zetten.
Tja persoonlijk zou ik die schotel en de vlaggetjes wegwerken.


Hopelijk heb je er wat aan.
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Rick T schreefCOLONIk ben absoluut geen HDR fan als er erg met de kleuren worden geschoven.
De lucht vindt ik spannend al vind ik dat je wel te ver bent door geslagen met de kleur en belichting.
het witte stuk in de wolken lijdt mij ontzettend af.


Hopelijk heb je er wat aan.
Ik zou de foto gemaakt hebben met de ingang van de crypte maar ok, ga mee met het bovenstaande, en ook al is die schotel het 'dak' van de trap, idd zou hij er wel af mogen.
Dan het monument, die had juist weer wat lichter en scherper gemogen. plus even recht zetten.
Tja persoonlijk zou ik die schotel en de vlaggetjes wegwerken.
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar