Zwart geweld.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jinte
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2011 10:15
WoonplaatsCOLON Friesland

Kan ze niet anders omschrijven, spelende Friese hengsten :mrgreen: .

Paarden zijn mijn favoriete onderwerp om op de foto te zetten. Sinds kort heb ik een Canon 7D en afgelopen weekend heb ik een 70-200 f4 L usm lens aangeschaft. Wat is dan leuker om mijn vrijwel nieuwe set uit te proberen in de hengstenweide.
Heb de camera jammer genoeg nog weinig in de handen gehad maar daar hoop ik met het mooie weer en het naderende weide seizoen verandering in te brengen.

Het is de eerste foto die ik hier op het forum plaats ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Met uitzondering van omzetten naar het zwart/wit heb ik niets aan de foto bewerkt.

Afbeelding
Anoniem 3

Spelende hengsten?
Lijkt wel erg op boksen.
Die rechtse hengst krijgt een rechtse hengst voor zijn kop, o sorry, hoofd.
En on topic:
Best mooi moment trouwens.
Gebruikers-avatar
yghost
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2010 12:30

gvasseldonk schreefCOLONDie rechtse hengst krijgt een rechtse hengst voor zijn kop, o sorry, hoofd.
Lol
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Leuk moment, maar had wat scherper mogen zijn! Persoonlijk vind ik t jammer dat je m in zwartwit hebt omgezet...

Als paarden zó lomp doen praten wij ook gewoon over kop en poten hoor Gabriël :D :D :D
jinte
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2011 10:15
WoonplaatsCOLON Friesland

Hahaha...zo had ik het nog niet bekeken. De titel wordt nu in een keer ook een stuk toepasselijker!!

Heb even gekeken naar de foto maar thuis op mijn computer lijkt deze echt scherp. Zie inderdaad dat deze upload onscherp lijkt. Zou het door Photobucket kunnen komen? Want het verschil met de upload en die op mijn computer is duidelijk zichtbaar :?
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Veel mensen op dit forum gebruiken flickr, misschien is die beter?
Gebruikers-avatar
Crazyrooster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2010 18:28
WoonplaatsCOLON Emmen
CONTACTCOLON

Friese paarden zijn van die mooi statige zwarte dieren. Ik mis dat echte mooie zwarte totaal. De kleuren hier doen erg vaal aan.
Canon EOS 1000D | EF-S 18-55 | EF-S 55-250mm IS | EF 50mm f/1.8 II | Fotografie Emmen | Flickr...
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Friezen zijn op papier zwart....maar in werkelijkheid helaas alleen als ze óf de hele zomer binnen staan óf een deken op krijgen om de vacht tegen de zon te beschermen.....

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... ilit=fries" onclick="window.open(this.href);return false;
jinte
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2011 10:15
WoonplaatsCOLON Friesland

Dank je Marfique voor de tip, ga straks even kijken voor Flickr. En je hebt helemaal gelijk wat betreft de Fries en zijn zwarte kleur. Bij deze Fries weerkaatst het licht net als in het topic wat je aanhaalt.
Gebruikers-avatar
Monique&Peter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011 14:08
WoonplaatsCOLON Urmond

Hele mooie foto gemaakt op een mooi moment. Ik zou de foto best eens graag in kleur willen zien, want het valt niet mee om details van een Friesch/zwart paard te fotograferen.
EOS1000D | EF-S 18-55 | EF 50 f/1.8 II | EF 70-200 f/4L USM
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar