american pickuptrucks

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
johnhemi
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 15:19
WoonplaatsCOLON nederweert

ik ben nog nieuw hier ,maar wil jullie graag laten zie waar ik graag mijn fotos maak
Alle fotos zijn nagenoeg niet bewerkt

Ik maak veel fotos op amerikanen meetings,een groot nadeel om daar fotos te maken in dat je vaak veel ongewenste dingen erbij op de fotos hebt,dus reken mij daar niet op af :D

ik hoor graag jullie reacties

1:Afbeelding


2:Afbeelding


3:Afbeelding

4:Afbeelding

5:Afbeelding

6:Afbeelding
Canon 50d,17-85/70-300/50mm-1.8
Gebruikers-avatar
ceesd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 748
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2009 17:47
WoonplaatsCOLON Westland

Omdat ikzelf meest geinteresseerd ben in de klassiekers spreekt foto 1 mij het meest aan. Alleen fototechnisch is deze zwaar onderbelicht en is de achtergrond niet zo fraai maar dat gaf je zelf ook al aan. Het model op foto 2 ziet er ook goed uit maar hoort m.i.d. totaal niet in het serie thuis en is bovendien onscherp.
:wink:
grt, cees
Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen.
Anoniem 3

Ongewenst ding op #2? :lol: :wink:
Jaja.
Gebruikers-avatar
jantine
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2009 17:17
WoonplaatsCOLON schoonrewoerd

ik als vrouw ben stiekem wel een auto liefhebber;)
mijn favoriet is foto 6! alleen vind ik het gele stukje rechts in de foto (nummerbord neem ik aan) een beetje storend.
foto 5: jammer van de twee storende elementen links een schoen?? en rechts een stuk van een andere auto (misschien een stukje van de foto af snijden?
***nothing to say***
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar