Jennifer Ewbank, van snappie naar ????

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
SanderL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3617
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 19:48

Mijn vrouw heeft tijdens een uitzending van TvoH een foto gemaakt van mijn oudste zoon en Jennifer Ewbank. De foto is overigens genomen met een IXUS 960IS.

Affijn, ik ben wat aan het rommelen geslagen, oa geprobeerd om de rode ogen weg te halen, wat flits glimmertjes te verwijderen etc. Ik ben zelf gematigd tevreden. Haar ogen zien er volgens mij wat onnatuurlijk uit.

Het origineel (wel verkleind):
Afbeelding

Bewerkte crop:
Afbeelding

Wie heeft er tips?
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Ogen zou ik iets minder zwart maken. Dit oogt inderdaad wat onnatuurlijk.. Verder mag het rauw randje wel weg, want ze zit er nog steeds in.. ;)
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

Ik denk dat je de ogen te zwart gemaakt hebt.
In photoshop kan je klonen maar dat moet je doen met een wat mindere dekking.
Zorg dat de aanwijzer de zelfde grote heeft als haar pupillen en kloon het zwart van je zoontjes shirt.
Mocht dit niet zwart genoeg zijn probeer het eens met de jas van die man met het pak aan de linkse kant.
Maar als je de dekking op 25% zet kun je door meerdere keren te klikken de ogen donkerder krijgen.
Probeer wel nader hand de flits in haar ogen terug te klonen d.m.v. ergens wit in haar ogen te klonen.
Want dat maakt de foto weer natuurlijk.
Zorg dan wel dat de flits op de zelfde hoek zit in haar ogen want dat is bij jou niet het geval.
Zo lijkt ze wat scheel te kijken.
Hier heb ik photoshop automatisch de rode ogen laten verwijderen en misschien vind je je dit beter.
Anders moet je het is proberen hoe ik het net omschreef.
Succes

15158

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar