Gina

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Zaterdag deze kruising Amerikaanse Bulldog voor de camera gehad en deze wil ik even showen.

11055

Groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Scherpte en belichting zijn prima geslaag zo te zien.

De gekozen pose is mijn inziens echter wat minder geslaagd. Althans voor mijn gevoel.

Ten eerste is hij erg frontaal, waardoor zeker de kop erg 2D wordt (oftewel plat).
Ten tweede, is het nu net geen hele hond en worden er delen afgesneden en ook geen portret.

Denk dat het met dit in het achterhoofd nog een mooiere plaat voor de baasjes op kan leveren...?
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Frank, dank je wel voor je reactie en tips. Uiteraard is dit één van de foto's die ik van haar mocht maken. Ook wel gemaakt van zijaanzicht en meer ruimte boven haar hoofd. WBt het frontale moet ik je ook gelijk geven en ik zal de volgende keer aan de baasjes vragen om samen naar een park of weiland te gaan dan hebben we meer ruimte dan in een tuintje :) dan komen haar aderen en spieren misschien ook beter tot uitdrukking. Groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar