Burgers Zoo (Meetingpoint)

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Voor de gene die het gezellig vind om samen op pad te gaan in Burgers Zoo. Kunnen hier de data droppen dat je zin hebt om te gaan.

Iedereen is welkom !!
Ben je een absoluut beginner laat je niet afschrikken. Mijn ervaring is dat zowel beginner als gevorderde van elkaar kunnen leren en een gezellige/leerzame dag (ochtend/middag) samen kunnen hebben. ;-)

Als je intresse hebt om eens mee te gaan just let me know ;-)
Laatst gewijzigd door 8 op Apple, in totaal 30 keer gewijzigd.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
J@nneke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2010 22:16
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Jammer dat ik moet werken, want ik was graag gekomen ;)
maar ik wens je veel plezier ...
Groetjes van Janneke

Canon EOS 500D, Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Als het weer mee zit zal ik zondag 9-1 te vinden zijn in Burgers. Als iemand zin heeft om mee te gaan. Just let me know ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Sorry, maar dit is mij iets te kort dag.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Kunt altijd een datum dropen... wanneer het je het beste uitkomt. Ben meestal wel te porren om een rondje Burgers te doen :mrgreen:

Gezien de weersvoorspeling ben ik er morgen wel te vinden :wink:
------------------------------------------------------
Er zijn ook weer lezingen

Avondlezing 19 januari 2011: Onderzoek in Burgers’ Ocean
Woensdagavond 19 januari om 19.30 uur geeft Max Janse, Hoofd Bush, Desert en Ocean, een overzicht van ruim tien jaar (wetenschappelijk) onderzoek in de Ocean. Bij de (dier)verzorging en het management van de Ocean komen veel vragen boven drijven. Onderzoek kan in die situaties vaak veel nieuwe inzichten opleveren. Hoe worden praktische problemen opgelost, of hoe wordt de wetenschap toegepast in de Ocean? Tijdens deze lezing komen allerlei concrete voorbeelden langs. Hoe zwemt een haai, hoe eet een koraal en wat doet een levende steen nu precies? Max Janse vertaalt de wetenschap in zeer begrijpelijke taal. De grens van de wetenschap wordt regelmatig opgezocht, waarbij het dier altijd centraal staat en de kleurrijke foto’s het verhaal boeiend illustreren.

Avondlezing 16 februari 2011: Monniksgieren in de vrije natuur
Woensdagavond 16 februari om 19.30 uur is Sandra Bakkers te gast in Burgers’ Zoo. Zij houdt zich intensief bezig met monniksgieren die in de vrije natuur leven. Europa vormt een deel van het natuurlijke leefgebied van de monniksgier, maar helaas waren veel vogels hier verdwenen vanwege verlies aan leefgebied, jacht en vergiftiging. Dankzij betere educatie van de lokale bevolking en verbeterde natuurbeschermingsprojecten is de monniksgier echter weer aan een opmars begonnen in Europa. Zo heeft Burgers’ Zoo meegewerkt aan een herintroductieproject voor deze dieren in Frankrijk. Jonge vogels die in Arnhem zijn geboren, vliegen momenteel in alle vrijheid boven Zuid-Europa, waarbij ze door biologen met enige regelmaat in de gaten gehouden worden. Sandra Bakkers vertelt een aanstekelijk verhaal dat zij illustreert met foto’s van deze sierlijke gierensoort.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Wie heeft er zin om zondag 23 januari mee te gaan ?
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

@Apple
Als je hier even wilt kijken http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... =9&t=87283" onclick="window.open(this.href);return false;
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Vandaag weer even klein rondje Burgers gedaan. Je merkt dat het weer beter begint te worden. De meeste dieren zijn weer buiten te vinden en het is weer drukker in het park.

Volgende week zondag als weer mee zit weer rondje doen 8)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
ReneC
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2007 15:42
WoonplaatsCOLON Helmond
CONTACTCOLON

Onder voorbehoud, willen we (ReneC en YvonneC) wel mee.

Hoe laat wil je daar zijn?
Uiterlijk vrijdag kan ik pas definitief laten weten of het lukt.

Grtz René
Kijk ook op www.familie-claassen.nl
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Nu het weer zonniger word. Ben ik weer met regelmaat te vinden in Burgers (in de weekenden). Als je keer zin hebt om mee te gaan just let me know ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Hallo Apple ik wil wel een keer mee gaan als je weer gaat laat mij dat dan even weten ik kan alleen in het weekend.

MVG Rob
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

PM maar een datum dat je kunt. In het weekend kan ik meestal wel ;-) ....
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
bjcophorst
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011 15:33
WoonplaatsCOLON Meeuwen

Beste Apple,

Graag ga ik een keer met je mee! Helaas ben ik afgelopen maandag geopereerd en ben denk ik de komende twee weken uit de running :(

Wel als ik weer een beetje op de been ben stuur ik een PM en spreken we een keer af!

Groeten Bastiaan
Canon 60D + batterygrip - Wat lenskus met en zonder met rood randje - Een mobiel lamku - Een statiefku & een zaksku om alles in te stoppen
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Hallo Apple het maakt mij niet uit dus als je gaat laat mij dat dan weten dan ga ik mee.
Ik kan alleen in het weekend

Groet Rob
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Zondag ga ik richting Burgers. Ben er rond 11. Anders word het niet volgende week maar die week er op ;-)

Groet,
Daan
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

bjcophorst schreefCOLONBeste Apple,

Graag ga ik een keer met je mee! Helaas ben ik afgelopen maandag geopereerd en ben denk ik de komende twee weken uit de running :(

Wel als ik weer een beetje op de been ben stuur ik een PM en spreken we een keer af!

Groeten Bastiaan
Betterschap !

En als je weer fit bent lijkt het me erg gezellig om rondje Burgers te doen :wink:
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
sterrenstelsel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2011 06:37

Hallo Apple dus als ik het goed begrijp ga je op zondag 1 mei om 1100 uur.
Dit vind ik prima als dat klopt waar zien we elkaar en hoe weet ik wie je bent .

Groet Rob
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Klopt. Heb je een pm gestuurd ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
KiwiChick
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2009 14:39
WoonplaatsCOLON Breda

Jammer dat het morgen is, dan kan ik helaas niet, anders was ik graag meegegaan!
Misschien een volgende keer? :wink:

Gr Elvira
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Ik ga met regelmaat. Aankomend weekend niet, maar weekend erop zal ik er waarschijnlijk weer rond wandelen. Als het weer mee zit ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar