Skunk Anansie - Melkweg 18 Sept

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Skunk Anansie gaf vanwege het uitbrengen van het nieuwe album een showcase in de oude zaal van de melkweg! Lekkere plek om te fotograferen zoals je hieronder kunt zien!

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

#6
Afbeelding

Allen ook hier genomen met een 1DM2 i.c.m. 70-200 2.8
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Gebruikers-avatar
Vincent_AMS
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 584
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2009 22:50
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Mooie foto's maar lastig lijkt mijn in zon donkere omgeving.
Wat ik me wel afvraag, heb je een perskaart nodig om in bijvoorbeeld de HMH cq Melkweg foto's te maken.
Zou best een keer er heen willen oefening baart kunst.

groet

vincent
50D|EF 100-400 F4.5-5.6[color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2,8[color=red]L[/color] IS USM | EFS 10-22mm f/3,5-4,5 USM | EF 50mm f/1.8 II | Speedlite 430EX II | SP AF Di 90mm 1:2.8 Macro | Sigma 150mm F2.8 EX DG OS HSM
Gebruikers-avatar
lennart_ros
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 383
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2010 08:35
WoonplaatsCOLON Leiden
CONTACTCOLON

Vette foto's hoor. Ik moet toch nog wel een hoop oefenen. Jammer dat ik er niet bij was (en ook niet bij Korn trouwens helaas)
Vincent_AMS schreefCOLONWat ik me wel afvraag, heb je een perskaart nodig om in bijvoorbeeld de HMH cq Melkweg foto's te maken.
Ik heb regelmatig in de Melkweg foto's gemaakt. Op een keer nog nooit weggestuurd met mijn spullen (worden vaak ook geen rugzakcontrolles gedaan). De laatste keer mocht ik echter mijn spullen niet mee naar binnen nemen. Dat lag toen aan de band (Deftones in dit geval). Die wouden het niet hebben aangezien er ook officiële fotograven liepen. Dan heb je dat op dat moment te accepteren. Ik denk niet dat dat nieuwe beleid is van de Melkweg, maar zeker weten doe ik het niet. Ik ga het binnenkort weer eens proberen bij Apocaliptica (27-10) en Therapy? (16-11)

In de HMH mag je sowieso niet je spiegelreflex meenemen. En in sommige gevallen (op verzoek van de band) zelfs helemaal geen fotocamera.
EOS 50D + grip | 70-200mm L IS USM F2,8 | 24-70mm L USM F2,8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 50mm F1,8 | 430 EX II | 2.0 extender | CP + UV filters, ND glasplaatjes, draadloze ontspanner en een omkeerring
http://www.lennartros.nl
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Vincent_AMS schreefCOLONMooie foto's maar lastig lijkt mijn in zon donkere omgeving.
Wat ik me wel afvraag, heb je een perskaart nodig om in bijvoorbeeld de HMH cq Melkweg foto's te maken.
Zou best een keer er heen willen oefening baart kunst.

groet
vincent
Ja, het is met name gewoon een hoop oefenen. Voor alle concerten heb ik een perskaart en ga ik ook voor opdrachten heen. Gewoon oefenen in donkere ruimtes (theater, kleine podia, bandjes)

lennart_ros schreefCOLONVette foto's hoor. Ik moet toch nog wel een hoop oefenen. Jammer dat ik er niet bij was (en ook niet bij Korn trouwens helaas)
Vincent_AMS schreefCOLONWat ik me wel afvraag, heb je een perskaart nodig om in bijvoorbeeld de HMH cq Melkweg foto's te maken.
Ik heb regelmatig in de Melkweg foto's gemaakt. Op een keer nog nooit weggestuurd met mijn spullen (worden vaak ook geen rugzakcontrolles gedaan). De laatste keer mocht ik echter mijn spullen niet mee naar binnen nemen. Dat lag toen aan de band (Deftones in dit geval). Die wouden het niet hebben aangezien er ook officiële fotograven liepen. Dan heb je dat op dat moment te accepteren. Ik denk niet dat dat nieuwe beleid is van de Melkweg, maar zeker weten doe ik het niet. Ik ga het binnenkort weer eens proberen bij Apocaliptica (27-10) en Therapy? (16-11)

In de HMH mag je sowieso niet je spiegelreflex meenemen. En in sommige gevallen (op verzoek van de band) zelfs helemaal geen fotocamera.


Oude zaal van de melkweg is niet zo heel moeilijk nee, als je controle hebt mag je de boel wel inleveren natuurlijk. Hoe dan ook, als ik naar een optreden ga puur om een band te zien neem ik de camera niet mee. De kans dat hij geweerd wordt is natuurlijk bijzonder aanwezig.
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
jaakg
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2010 22:16

waarom post je ze zo klein..?.
de technische kwaliteiten zijn hierdoor niet zo goed te beoordelen

1) hier had ik graag wat meer scherpte gezien
2) de mooiste uit de reeks
3) een beetje saai
4) mooi moment....scherpte?....wel veel ruis
5) en 6) mooie momenten .....maar de compo vind ik niet goed door die grote lege ruimtes achter de zangeres

een algemene opmerking: we zien enkel het bovenste deel van Skin ......ik had ze ook wel graag in volle ornaat gezien....en ook graag iets van haar entourage......

heb je enkel de eerste 3 nummers mogen fotograferen? ........ik zie haar volgende week ook :)
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Krijg nou wat... ik had vrijdag een complete reactie getypt, zie ik nu dat ik hem niet gesubmit heb :oops:.

affijn. In het kort kwam het er op neer dat ik het jammer civnd dat de compo's nogal op elkaar lijken. Hierdoor krijg je al snel het "hmmm nog een keer het zelfde" gevoel. Hoewel de momenten best anders zijn natuurlijk.

#1 mij te donker
#2 Licht niet zo, te krap
#3 leuk
#4 ook erg donker (jammer lijkt me wel een fraai moment)
#5 oook hier weer, waarom niet fulle boddy. Dan zou dit met die standaard erg goed werken
#6 idem.

Ik zou echt proberen wat meer te spelen met de compo's en wat afwisseling aan te brengen

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar