elf fantasy fair 2010

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
repel101
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2010 13:31
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Vandaag naar Arcen afgereisd.

Ik heb hier flink kunnen oefenen met het fotograferen van mensen en volgens mij zijn onderstaande foto's wel geschikt om hier te staan.

7336

7337

7338

7339

7340

Bedankt voor het kijken en eventuele feedback.
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Leuk om deze te zien want ik ben zondag daar even geweest en dus wel herkenbaar voor mij.

1 vind ik de beste voor wat betreft compositie en licht.
2 te veel ruimte van boven en te hard licht. Was toch wel vrij bewolkt toen ik er was op zondag :)
3 een te gek tafereel maar deze in een vierkante crop lijkt mij beter zo zonder die jurk rechtsonder??
Verder had ik ergens anders gestaan zodat die paal niet achter zijn hoofd was komen te staan.
4 hij staat er goed op en hier had ik dat stukje witte paal achter zijn hoofd weg geshopt.
5 een mooi tafereel en goede compositie alleen vind ik dat er te weinig licht op het model valt in vergelijking met de achtergrond???
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
Gebruikers-avatar
repel101
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2010 13:31
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Ik kan me goed vinden in de opmerkingen die je geeft sugarman.
1. Dank je.
2. Verkeerde moment op de verkeerde plaats. Een open stuk, zonder mogelijkheid om in de schaduw te gaan staan.
3. had ik zelfs ook nog een andere krop, omdat ik al bang was voor dat stukje kussen rechtsonderin.
4. De witte paal zal ik eens kijken of ik die weg kan krijgen.
5. vond ik juist wel mooi zo, gaf mij meer het gevoel dat ze uit de achtergrond kwam aanlopen.

Robert
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Ik vind deze foto's niet echt lekker vallen.
Alleen 7338 vind ik lekker maar veel te ruim gekaderd. Is wel lekker kleurtechnisch :)
De rest vind ik "scherpe" snapshots.
Gebruikers-avatar
repel101
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2010 13:31
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Alle twee bedankt voor de opmerkingen. Ik blijf oefenen.
Had alleen stiekum wel een beetje gehoop om van wat meer mensen opbouwende reakties te krijgen.

Gr. Robert
Gebruikers-avatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 706
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 20:22
WoonplaatsCOLON Arnhem

Een korte dan (ga zo op reis): ga zo voort!

foto nummer 2: Jahaa! maar in mijn beleving meer trol dan elf. belichtingsopmerking van Sugarman ben ik het mee eens... Je had hier met een of twee draaitjes meer van kunnen maken

foto nummer 5: te weinig mee gedaan. prachtig model, mooie achtergrond.. hier had je best gericht mogen flitsen, of je kader krapper kunnen maken om meer dof te krijgen.

de rest is niet zo "elfs" in mijn bescheiden beleving. Maar gewoon doorgaan! Ik zou zelf ook wel een keer op zo;n festival willen schieten!
Gebruikers-avatar
repel101
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2010 13:31
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Hari bedankt voor je reactie. Uiteraard ga ik gewoon door. Al doende leert men toch... :D
Gebruikers-avatar
pixelvox
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 380
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2009 22:30
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Hari Seldon schreefCOLONde rest is niet zo "elfs" in mijn bescheiden beleving. Maar gewoon doorgaan! Ik zou zelf ook wel een keer op zo;n festival willen schieten!
De naam 'Elf Fantasy Fair' is een beetje misleidend wat dat betreft, denk ik. Het is eenjaarlijks terugkerende 'fantasy fair', georganiseerd door Elf Magazine, vandaar de naam Elf Fantasy Fair. Maar je ziet er dus allerlei fantastische figuren rondwandelen, van elf tot troll tot vampier tot middeleeuws verkleedde dames etcetcetc :-) Een soortgelijke happening is bijvoorbeeldCastlefest, en er zijn nog vele andere fairs in het buitenland.
(tijdelijk afwezig!)
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Het is een tweejaarlijkse terugkerend evenement georganiseerd door http://www.elffantasyfair.com en Elf Magazine ken ik niet en is ook wel leuk als je hierop gaat Google.
Maar hier een agenda voor wat meer van dit soort evenementen http://www.igoth.nl
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar