Problemen met Eizo S2111W (Samsung S-PVA panel)

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
joboris
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1235
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2004 13:24
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Ik heb een probleem met dit scherm, het scherm is aan de rechterkant donkerder als aan de linkerkant. Eigenlijk dus niet geschikt voor photoshop werk e.d. Ik ben benieuwd of er hier leden zijn die dit scherm gebruiken en ook dit probleem hebben. Als je wat rond kijkt op internet kom je dit probleem veelvoudig tegen, schijnt toch een issue te zijn met deze serie panels. Helaas is mijn engels niet erg best, dus ik kom er niet uit wat de precieze oorzaak is. Iemand enig idee of en hoe dit probleem verholpen kan worden door Eizo?

http://www.dyxum.com/dforum/dont-buy-an ... 20237.html
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Garantie claimen bij de leverancier?
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
joboris
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1235
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2004 13:24
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Inmiddels contact opgenomen met Eizo, het was inderdaad een bekend probleem. Morgen een koerier die mijn scherm meeneemt, en binnen een week zou mijn eigen toestel weer terug zijn. En in de tussentijd kan ik gebruik maken van een scherm die de koerier meeneemt.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Da's netjes van ze
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
joboris
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1235
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2004 13:24
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Eizo geeft 5 jaar onsite garantie, en dat geldt tegenwoordig ook voor het panel en de lamp. Een scherm in deze prijsklasse moet natuurlijk gewoon 100% in orde zijn, anders kun je net zo goed een scherm met TN panel kopen. Wel vreemd dat je er op de diverse foto fora niks over kunt vinden, want er schijnen meer modellen te zijn met exact hetzelfde euvel.

De garantie is iig goed geregeld, ben benieuwd of er een nieuw panel in komt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar