Weer eens de studio in.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Edjereloaded
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2008 18:49
WoonplaatsCOLON Sprundel
CONTACTCOLON

Gister weer eens wat studio foto's gemaakt.
Vrienden van ons kwamen langs, en wilde graag eens wat leuke foto's laten maken.
Ik heb er even 3 tussenuit gevist, en ben benieuwd naar jullie reacties.
Heb zelf een aantal punten gezien die beter kunnen/moeten.

Groeten,
Ed

4069

Foto 1

4068

Foto 2

4067

Foto 3 :D
Het heden is niet meer dan een moment tussen verleden en toekomst!!!
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Op een of andere manier vind ik de foto's niet prettig overkomen. Kan het kloppen dat het licht vrij laag van positie stond? Vooral bij foto 1 valt dat op. Daarnaast vind ik de achtergrond van de eerste foto eigenlijk het meest geslaagd. Die van foto 2 en 3 zijn te egaal, vooral foto 3 lijkt het mandje zelfs te zweven. Bij foto 2 viel me ook de donkere achtergrondkleur tussen de benen op en de plotselinge overgang bij de schoen. Kwa uitsnede vind ik foto 3 goed, maar foto 2 wat te ruim en foto 1 weer net te krap (afgesneden voeten)

Hopelijk kun je wat met mijn kommentaar :D
Gebruikers-avatar
lairnoc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 00:26
WoonplaatsCOLON Roosendaal (Noord-Brabant)
CONTACTCOLON

Bij foto 1 lijkt het hoofd van de vrouw vervormd. kan ook door het haar komen, maar zo komt het over bij mij.

Bij foto2 zie ik alleen ietsjes schaduw bij de gebogen knie verder nergens hetgeen bij mij onnatuurlijk overkomt omdat de foto's vrij donker zijn.

Ik mis een beetje levendigheid.

kwa compositie vind ik foto 3 erg leuk gedaan, maar het lijkt idd te zweven en ben ik weer schaduwen kwijt. wel bij de arm niet bij het koffertje.
Een Canon EOS en een grote tas voor de rest van de accessoires
===> Mijn Foto gallerij <===
===> Twitter <===
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

Ik vind dat zweverige ook niet zo fijn kijken. Daarnaast zijn de gezichten op foto 1 van de vader en moeder wel erg roze.
Verder zijn het vrolijke foto's!
groet,
Barend
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

volgens mij heb je aan de achtergrond en voorgrond van foto 1 & 2 zitten shoppen en zodoende kijken de foto's niet meer mooi.
1 is dan weer op dat vlak iets beter maar hier snij je de voeten wel heel ongelukkig af.
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Ik vind ze over het algemeen een beetje te donker en een roodzweem hebben. Daarbij zijn ze veel te veel losgemaakt van de achtergrond waardoor ze erin geplakt lijken. Ook het enorme kader met dito logo is storend. Verder wel vrolijke plaatjes, maar nee, fototechnisch zijn ze het niet echt voor mij....sorry
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar