Crooked I

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Metin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2007 15:28
WoonplaatsCOLON Hengelo
CONTACTCOLON

Deze gast is echt dope, relax en chill. Hij weet hoe zijn publiek moet laten mee doen. Hij weet ook hij op de foto moet. De eerste twee foto's zijn live op de podium gemaakt. Terwijl hij optrad.

1.
Afbeelding
Hier kwam hij al naar mij toe lopen, ik wist niet wat ik moest verwachten.

2.
Afbeelding
En dit was een seconde later. Ik moet bekennen dat ik wel even schrok, toen hij de camera (zachtjes) aantikte.

3.
Afbeelding
Dit was bij de after party. Ik heb de achtergrond bewerkt. Ik heb gebruik gemaakt -zoals te zien- van een laag met een stuctuur van een oude muur.

Ik vind dat foto 2 en 3 wel gebruikt kunnen worden voor promotie doeleinde. Ik vind ze echt vet. (Ben ik de enige die op dit forum, in dit taaltje praat? Vet, dope, relax en chill e.d. :oops: )
"Logica brengt ons van A naar B, verbeelding brengt ons overal!" Albert Einstein
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Ik praat niet in termen van dope, relax en chill (andere scene, denk ik :) ), maar ik vind de foto's erg cool. Lekkere rauwe sfeer die volgens mij wel bij deze rapper past (geen idee waar hij over rapt). Ook een fotografie-stijl die ik niet vaak tegenkom. Ik hou er wel van!
Ben eigenlijk wel benieuwd wat je bij de 1e twee foto's hebt gedaan, want ik neem aan dat die niet zo uit de camera kwamen rollen? Ik neem aan dat je ingeflitst hebt?

edit: staan trouwens nog meer echt gave foto's op je site. Daar ga ik binnenkort eens even rustig voor zitten. :)
Laatst gewijzigd door 1 op Photokid, in totaal 23 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
r.muusers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
WoonplaatsCOLON Haarlem

Vet dope lauwe sjit ouwe gek :')

Ik vind met name foto 3 erg geslaagd. Alleen de bewerking vind ik erg hard (hoop fill light en blacks?).
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
Gebruikers-avatar
Fr3ddy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2010 15:55

Roffe platen, echt gangsta. Respect G. ;)

Ik vind ze wel wat hebben.. vooral 2 en 3. Zo'n groffe nabewerking is niet altijd even mooi maar past het wel in de rauwe sfeer.

Peace out
5D + gLas
Metin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2007 15:28
WoonplaatsCOLON Hengelo
CONTACTCOLON

Dank jullie wel voor de reacties. :D
@Photokid. Ik ben benieuwd wat je rest van de foto's vind.

Oké, een heel korte uitleg wat ik zo'n beetje gedaan heb, tijdens het bewerken.

Eerste handeling:
Ctr+J,
Filter > Other > High Pass
Layer options > Overlay
Layer Opacity > 77%

Tweede handeling:
Her en der Dodge and Burn, door middel van:
Ctrl + Shift + N (bij de opties: Mode op Overlay zetten en vervolgens vinkje die daaronder verschijnt aanvinken).
Daarna met een donkere brush met 10% opacity aan de slag gaan.

Derde handeling:
Goed zwart wit maken, zodat het bij de foto past, tja... hoe moet ik dit anders uitleggen. Google maar! :D
En dan Hue/Saturation. En gebruik dan de sepia kleur. (gebruik google)
Zet vervolgens de layer options op van die Hue/Saturation op Overlay.
En zet de opacity op 55%

Maak van bepaald handelingen een action en je leven wordt dan wat makkelijker.
"Logica brengt ons van A naar B, verbeelding brengt ons overal!" Albert Einstein
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar