EHAM 15/07/2010: A380 (carpooltopic)

Maak hier je (vliegtuig)spotters afspraken. Meld hier ook verwachte speciale kisten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Hi all,

Ik wilde dit topic al 'n tijd eerder openen, maar pas sinds gisteren draait m'n eigen PC weer en ben ik enigszins uit de rommel (van de verhuizing). Anyhooz, zoals ik ook in het eerdere topic al aangaf lijkt het me het handigst om te carpoolen vanaf een station in de buurt. Wanneer het mensen betreft die met het OV komen is Schiphol Plaza geschikt, als automobilisten met andere automobilisten meerijden (of een combinatie van de twee) zou ik kiezen voor station Hoofddorp, Amsterdam Sloterdijk of Hillegom.

Qua tijd is het simpel: hoe vroeger, hoe beter. De kist is gepland voor een landing van 10:00hrs en gezien de hoeveelheid tests die ermee moeten gebeuren verwacht ik weinig vertraging. Geen An-225-drama's dus :P. Natuurlijk kan ik niet aan iedereens wekker komen, maar ik kan vanaf 6 uur op Schiphol zijn. De vouwfiets gaat sowieso mee (aanrader als je zo'n ding hebt of kunt huren/lenen!).

Gezien het grote aantal geïnteresseerden wil ik bij deze vragen of iedereen een aantal dingen kan aangeven. Heb er een lijstje van gemaakt, quoten en invullen maar ;).

1: Ik kom voor
de aankomst (10:00hrs) / het vertrek (18:00hrs) / beide
2: Ik kom met
de auto (door naar vraag 3) / het OV (door naar vraag 6)
3: Ik heb een ... (model auto, i.v.m. bagageruimte)
4: Ik kan ... mensen meenemen
5: Ik kan mensen oppikken op
station Hoofddorp / station Schiphol Plaza / station Hillegom / station Amsterdam Sloterdijk / combinatie (graag aangeven welke)
6: Ik vertrek van station ...
7: Ik wil niet vóór ...uur in de trein zitten / Ik ben vanaf ...uur klaar voor vertrek

Vanavond (I promise) zal ik kijken of ik een schema in elkaar kan draaien. Voor de OV-ers horen daar ook reisadviezen (trein) bij, vandaar ook de vraag van welk station je vertrekt. Verder is het handig om mobiele nummers te vermelden, maar mocht je die liever niet open en bloot op het WWW hebben staan kun je ze me ook PB-en. Ik hou sowieso een kopie van het eerdergenoemde schema op zak, inclusief telefoonnummers en voldoende beltegoed.

Dank voor het invullen en tot de 15e,
Bram
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

1: Ik kom voor
beide
2: Ik kom met
het OV (door naar vraag 6)
6: Ik vertrek van station Alkmaar / Hardenberg / Zwolle
7: Ik wil niet vóór ...uur in de trein zitten / Ik ben vanaf ...uur klaar voor vertrek
maakt niet uit
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Rubencs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 217
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2009 17:07

: Ik kom voor
Beide
2: Ik kom met
de auto
3: Ik heb een ford fucus
4: Ik kan 3 mensen meenemen
5: Ik kan mensen oppikken op
station station Schiphol Plaza

7. Ik ben waarschijnlijk niet de hele dag aanwezig, wel bij de twee main events
Uit de handgelopen hobby, dus verzin maar. :)
http://bit.ly/CanonVsNikon
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar