DELL computer ervaring??

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ray
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 505
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2005 18:01
WoonplaatsCOLON Megen

Hallo.

Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe laptop, via de zoekfunctie zie ik genoeg tips.
Maar zijn er hier mensen op het forum die ervaring hebben met de Firma DELL?
Op internet kan je, je eigen laptop samen stellen en laten bezorgen.
Weet iemand hoelang het duurt als je een laptop besteld??
Groeten Raymond

Canon EOS 7D, 18-135 IS , Canon EF 100 - 400 1: 4,5-5,6 L is. Canon EF 28mm 1.8 usm, Canon extender EF 1.4X II, benro 3 pootstatief C257 met KB-0 head.
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Wij hebben op het werk al jarenlang alle computers van Dell, ook de Notebooks. Dell werkt met de aanpak dat de computer pas samengesteld wordt nadat ie besteld/verkocht is. De procedure loopt via Ierland. Over het algemeen heb je binnen twee weken je computer binnen.
Gebruikers-avatar
Kuno Mooren
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 427
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2009 18:09
WoonplaatsCOLON Waddinxveen ,Holland
CONTACTCOLON

DELL is een prima brand, mijn vrouw werkt er ook mee, al vinds ik ze uiteindelijk (als je je pakket samengesteld hebt) aan de dure kant!?

ik heb sinds enkele dagen zelf een ASUS gekocht, echt een superfijn apparaat, en goed betaalbaar!

bij informatique een 17 inch ASUS met 4 gb werkgeheugen, en een 500 gb harddisk geheugen! (569 euri's)
perfect voor de hobby fotograaf dus!!

en het beeld is vlijmscherp!!!


succes met je keuze!
er zijn 2 soorten foto camera's

#1 Canon EOS-D
#2 Wegwerp fotocamera's :D
Gebruikers-avatar
RobinD
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2009 10:38
WoonplaatsCOLON Utrecht

Ik zit momenteel achter een Dell Latitude. Prima dingetje, ben er erg tevreden mee. Qua prijs kun je goedkoper vinden, maar mijn ervaring is dat dan met name de behuizing van de laptop van mindere kwaliteit is. Is niet handig als je veel op pad gaat ermee.

Over de service van Dell ben ik ook tevreden: zoals gezegd duurt het ca. 1 tot 2 weken voordat je bestelling wordt bezorgd (op voorwaarde dat je geen extreem exotische producten besteld). After-sales service gelukkig voor mijn huidige laptop nog niet nodig gehad, maar voor mijn desktop wel tweemaal. Beide keren werd het probleem snel opgelost.
5d + 24;35;85;70-200mm
Gebruikers-avatar
Ray
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 505
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2005 18:01
WoonplaatsCOLON Megen

Aha, dus positieve ervaringen dus.
Ga over 3 1/2 week op vakantie, dus dan moet die op tijd binnen zijn. :D
Groeten Raymond

Canon EOS 7D, 18-135 IS , Canon EF 100 - 400 1: 4,5-5,6 L is. Canon EF 28mm 1.8 usm, Canon extender EF 1.4X II, benro 3 pootstatief C257 met KB-0 head.
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

je kunt ook kijken op de site van HP! dit zijn ook erg degelijke laptops! en volgens mij is dit hetzelfde spul als Dell. ik heb vroeger een dell desktop gehad en heb tegenwoordig een HP Laptop. moeilijk te vergelijken natuurlijk maar heb ze allebei altijd als erg fijn ervaren!

Gr Sven
Canon
weddingfoto
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2010 11:08
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Kijk ook even op de site van tweakers.net onder pricewatch.
http://www.ramoesewradj.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Toevallig kreeg ik net weer mijn wekelijkse mailing van ComputerTotaal binnen, met daarin een.... Checklist: optimale laptopkeuze maken: http://computertotaal.nl/article/21113/ ... maken.html
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Dell... niets mis mee.

Een nadeel van Dell vind ik dat ze geen winkels hebben waar je eventueel terecht kan met klachten of reparaties. Persoonlijk zou ik eerder een huismerk kopen van bijvoorbeeld Mycom, Computerland, Cool-Prices of andere winkels die bij je in de buurt zitten.

Of je bent handig bent met computers, dan zou je kunnen overwegen om een Dell (of HP) te kopen.

Ik heb zelf mijn pc gebouwd, maar ik snap dat dat niet voor iedereen een optie is.
pielie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2010 17:53
WoonplaatsCOLON Terneuzen

Weet je toevallig ook dat ASUS als beste gekozen is als Laptop merk? HP en Dell komen pas veel verder in het rijtje, ik zal het artikel nog even voor je opzoeken.
De laptops van ASUS zijn ook qua prijs velen malen beter, voor datgene wat je ervoor terug krijgt.

Edit: hier de artikelen

http://www.nu.nl/gadgets/2125746/asus-e ... ptops.html

http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-lap ... shiba.html
EOS 50D|17-85 f4-5.6 IS USM|70-200 F4 L USM|50 1.8 MKI| Sigma 24-70 2.8|Canon 24-105 F4 L |Canon 100 2.8 macro| Hoya UV Pro1|BW UV|Kenko CPL|LP Rezo 190AW|2x Transcend 8GB 600x|Sandisk Extreme III 4GB|LP Flipside 400AW|580 EX II|
Gebruikers-avatar
Scubadero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 16:10
WoonplaatsCOLON Zaandam

Ik heb nu sinds vorig jaar m'n derde Dell. Twee desktops en één laptop.

Prima spul en prima service. Als er een keer iets niet ok is staan ze de volgende dag voor de deur.

Tenminste, dat is mijn ervaring. Dat ze geen winkels hebben is voor mij dus geen issue.
Groet,
Deen.

500 px
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar