Marith@PiaR-Fotografie

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Zondag met Marith mogen werken. Wat een genot.
Het is nadrukkelijk geen serie, gewoon de mooiste platen van de dag uitgezocht en de eventuele bewerking die ik bij de individuele foto vond passen.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding
Anoniem 3

Ik vind de nrs 1 en 2 de beste. Heerlijk dromerige blik heeft ze daar, èn zij is daarin het hoofdonderwerp.
Bij de andere foto's lijkt de omgeving belangrijker dan het model.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik ga met Gabriël mee.. Vindt 1 en 2 ook de mooiste foto's. Hoewel het een erg gave omgeving is om te fotograferen (foto's vanaf 3) eist de achtergrond toch best wat aandacht.
Je ziet wel vaker foto's in zulke omgevingen, maar ik kan er niet echt de vinger opleggen waarom die omgeving nu toch nog zoveel afleidt, misschien dat er teveel van zichtbaar is?
Op foto 6 vindt ik het jammer dat haar gezicht half in de schaduw staat.

Ondanks dit alles, zijn het nog steeds erg mooie foto's allemaal!! 8)
Gebruikers-avatar
tweenie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2010 20:15
WoonplaatsCOLON Volkel
CONTACTCOLON

Voor mij geldt hetzelfde, foto 1 en 2 prachtig.
Maar wat wil je met zo'n mooi model.
Andere foto's zijn ook goed alleen verdwijnt zij meer
in het geheel door de drukte.
Zwart wit vindt ik ook mooi omdat ze weer meer op het
model zijn gericht/

Groeten Twan
als ik het niet meer weet .... kijk ik hier
_________________________________
canon eos6d -- ef24-105[b][color=#FF0000]L[/color][/b] -- ef100-2.8macrousm -- ef50mm 1.4EX -- ef70-210 F4 -- EX430II
Gebruikers-avatar
Extra300
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2010 18:15
WoonplaatsCOLON Wateringen
CONTACTCOLON

Prachtige serie. De eerste 2 zijn prachtig, maar ja.. 5 niet dan? Tis net of je haar aan kan raken en komt ze toch mooi naar voren en springt ze er toch wel uit! Ik vind de belichting erg mooi van alle foto's. En 7 & 8 vind ik toch ook heel mooi. Kortom, ik vind het heel mooi gedaan :wink:
450D | EF-S 18-55 IS | EF-S 55-250IS | EF 100 F2,8 macro USM | Metz 48 AF-1
http://degroot.dyndns.org
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Ik vind jouw belichting altijd erg fijn maar ik blijf dit keer toch hangen bij foto 8. Zo heerlijk rustig en raak! Ik zou hem zelf toch iets kleiner uitgesneden hebben denk ik. Maar goed, ik snap ook wel dat je de omgeving wilde mee nemen.
En zo stond er toch nog een bloemetje in de kas :D
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
steffiem
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2006 00:17
WoonplaatsCOLON Velserbroek

Ehhh.... welke omgeving? :-) Persoonlijk vind ik 6 de minste foto ivm de schaduw in haar gezicht. Voor de rest, complimenten hoor.... denk dat ze erg blij kan zijn met het resultaat....
[size=75][b]Don't Shoot the Photographer...![/b]
-----------------------------------------
Canon EOS 450D | Canon EF-S 18-55 IS | Canon EF-S 55-250 IS | Canon RS-60E3 | Velbon CX 530[/size]
Gebruikers-avatar
mickey
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2006 23:18

Hoi allereerst even moet ik kwijt dat je het model heel mooi in beeld brengt , je bewerking laat het model er voor mij natuurlijk uitzien.
vaak zie ik foto's langs komen waarbij de poses niet bij het model passen maar bij jou valt mij steeds op dat je het model goed neerzet.

geweldig hoe mooi je de locatie in beeld brengt en mijn aandacht toch naar het model gaat.

prima gewoon zeer mooie foto's



nu even iets wat ik minder vind (persoonlijke smaak) jammer dat het model zo vaak verschillende kleding draagt en dat de sfeer van foto tot foto steeds verschilt de geplaatste foto's lijken wel meerdere shoots te zijn,iets wat het voor mij onrustig maakt.


groetjes en complimenten met het resultaat
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

mickey schreefCOLONHoi allereerst even moet ik kwijt dat je het model heel mooi in beeld brengt , je bewerking laat het model er voor mij natuurlijk uitzien.
vaak zie ik foto's langs komen waarbij de poses niet bij het model passen maar bij jou valt mij steeds op dat je het model goed neerzet.

geweldig hoe mooi je de locatie in beeld brengt en mijn aandacht toch naar het model gaat.

prima gewoon zeer mooie foto's



nu even iets wat ik minder vind (persoonlijke smaak) jammer dat het model zo vaak verschillende kleding draagt en dat de sfeer van foto tot foto steeds verschilt de geplaatste foto's lijken wel meerdere shoots te zijn,iets wat het voor mij onrustig maakt.


groetjes en complimenten met het resultaat
bedankt voor je op en aanmerkingen. Ik besteed idd altijd erg veel aandacht aan het sturen van het model. Brengt wel eens het gevaar met zich mee dat ik het model overregisseer en het statisch wordt. Ik probeer daar voor te waken. Dit model poseert uit zichzelf al bijzonder makkelijk, maar deze workshop met haar heb ik de deelnemers er meerdere keren op gewezen te blijven sturen. Anders is het haar verdiensten van de mooie foto en geen gezamenljike verdienste.

De verschillende kleding is op zich juist, maar zoals je las is het niet als serie bedoelt. Juist daarom heb ik voor verschillende kleding gekozen, om niet allemaal dezelfde foto's te krijgen.
Gebruikers-avatar
DennisF08
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2008 14:19
WoonplaatsCOLON Schiedam
CONTACTCOLON

Prachtige serie (edit=on) oh nee, was geen serie... ;)(edit=off), veel is al genoemd. Toch heb ik een kleine opmerking: nummers 5, 7 en 9 lijken (mij althans) een beetje scheef over te komen. Ligt dat aan mij of ..... ? Maar voor alle duidelijkheid: ik doe het je niet na denk ik!
EOS 6DII | EOS 7DII | EOS 50D
Tamron 28-75 mm F/2.8 Di XR DL | Canon EF 50 mm f/1.4
Canon EF 17-40 mm f/4.0 L iS USM | Canon EF 24-105 mm f/4.0 L iS USM | Canon EF 70-200mm f/2.8 L iS USM
EF 2x II Extender | Speedlite 580EX | Dörr tussenringen
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

jawadde, deze foto's zijn puur klasse. De locatie, hoe je het model stuurt, de belichting ............ en ik kan nog wel ff doorgaan.........
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar