Liss: De herkansing

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Zo'n 4 jaar geleden deed ik mijn eerste studioshoot bij een kennis in zijn ge-improviseerde studio.
Ik wist van toeten nog blazen en de prachtige 14 jarige Liss was het model.
Die foto's waren gewoon bagger. Ik had 0 ervaring, 0 inspiratie, 0 resultaat dus.

Liss in ondertussen uitgegroeid tot een erg goed model en is ook al internationaal aan de weg aan 't timmeren.
Ik ging ervan uit dat zij na die eerste ervaring geen behoefte meer had met mij te shooten, maar gelukkig viel dat mee.
Vandaag trokken we er samen op uit voor een lokatieshoot, en dit zijn een paar van de resultaten.

Gelukkig was ze er deze keer erg blij mee. En ik ook.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding


Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Anoniem 3

Mijn complimenten aan beiden, hoewel ik 7 en 8 druk vind ogen ivm de achtergrond.
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

De laatste 8)

Mooie reeks, belichting lijkt me ook prima gelukt zo te zien!
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Florian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009 20:20
WoonplaatsCOLON Heesch

Mooie serie van een mooi model. Een (hééél klein) puntje van kritiek; op foto 1, de pose van haar bovenste hand vind ik niet helemaal lekker overkomen, maar dat is meer iets met mieren doen, want voor de rest echt een gave plaat!
Gebruikers-avatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2009 12:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Nou, ik heb de vorige gemist, maar voor de herkansing ben je cum laude geslaagd!
Gebruikers-avatar
F4-2grapher
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2006 12:19
WoonplaatsCOLON Knegsel (gem EERSEL)
CONTACTCOLON

Marius

op jouw heb ik geen aanmeerkingen goede shots met variatie aan compositie en aansturing van de modelposes - wat ik een letdown vind aan het model is een vrij eenzijdige expressie - ik weet dat dit aardig naar het fashion neigt en daar weinig expressie wordt getolereerd en geplijste etalagepop wordt nagestreeft om niet af te leiden van de styling/fashion maar ik vind juist dat een expressie de kleding moet onderstrepen!!! dus dat het model aanvoelt of een goed regisserende fotograaf wat de kelding/ accesoire-haarstyling probeert uit te dragen.

Dit is niet specifiek kritiek aan jouw of je models adres maar aan FASHION fotografie in het algemeen - want zelden zie ik weinig meerwaarde tov de kleding fotograferen met een goed en duur etalagepop.

Gr
Erik
[size=67]EOS 1Ds (EOS-3 +PB-E2) + 420 EX + Stofen OmniBounce + EF 24-105mm L F4 IS USM + EF 24-85mm F3.5-4.5 USM + EF 70-210mm F3.5-4.5 USM+EF 100mm F2.0
[/size]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Mij vielen voor een internationaal aan de weg timmerend model de expressies ook wat tegen. Je plaatjes zijn er toch niet minder om :wink: Mooi werk!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Erg mooie serie. Foto 1 is mijn favoriet.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
Kleintje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2010 18:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad

Fantastische foto's! Vooral 1!
Gebruikers-avatar
hl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2010 17:00

Foto's 1 en 3 vind ik erg mooi!
Ben stiekem ook wel een klein beetje benieuwd naar die eerste shoot... alle begin is moeilijk, hoef je je volgens mij niet voor te schamen!
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

stuk voor stuk mooie compo's maar voor mij knallen nr 3 & 8 pas echt !
chapeau aan het hele team.
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar