Mask of Life..

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Het verhaal erachter ga ik niet vertellen, denk ervan wat je ervan wilt denken..
Ik ben benieuwd..

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

zoo gaaf die laatste heeft echt mijn voorkeur, de eerste vind ik iets te abstract en de 2e ....weet ik niet... doet me niet zo heel veel , de 3e foto vind ik echt heel gaaf mooie scherpte en knap gedaan dat het zwart toch zoveel contrast bevat.

(mooie website heb je trouwens, erg goeie foto's)

groet kees
Gebruikers-avatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2009 12:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Prachtig!
1. vind ik echt ontzettend mooi: het bedekte maar enorm sensuele uitstraling. Het zwart wit maakt het enorm sterk!
2. Heb ik iets wat moeite mee: vooral ik de gekreukelde doek vindt afleiden van de vrouw. Vind ik de mindere van de 3
3. Enorm krachtig: Mooi het zwart op zwart en toch los van de achtergrond. En die blik in de oog is om stil van te worden en waarnaar je blijft kijken.

En ja nu het verhaal. Hier mijn vrije associatie:
Foto 1 een vrouw ontluikend in haar seksualiteit. Verborgen, maar duidelijk aanwezig.
Foto 2 de desillusie bij de eerste kennismaking(en) met de seksuele wereld
Foto 3 De vrouw die geen prooi meer is maar de jager!
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

verhaal , geen idee, maar mooie foto's. Jammer van de kreukels/vouwen in het doek bij de laatste foto. Anders was deze perfect.

groet Martijn
Gebruikers-avatar
BossHogg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2010 15:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam

hoi,

verhaal: geeeeeeeeeeen idee

fotoserie: ik vind hem prachtig

zwart wit toont soms meer dan kleur vind ik.

mvg,

BossHogg :wink:
Lenzen zitten in mijn ogen en objectieven op mijn camera!
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Ik ga voor de volgorde 3 - 1 - 2

2 vind ik het minst. Deze foto praat niet tegen me. Ookal is haar houding erg goed, de aandacht blijft me trekken naar het laken op de grond.

1 is heel erg sterk! Al vind ik wel dat haar tepels erg de aandacht trekken. Als dat bij het verhaal erachter hoort (wat heeel goed zou kunnen vind ik) dan had ik het model haar linker arm nog ietsje lager laten leggen.

3 is geweldig! De blik alleen al zegt genoeg! Over de kreukeltjes is al gesproken.


Al met al erg goed gedaan!
Anoniem 4

Nummer 1 is subliem, mooie belichting, fraaie compositie en perfecte omzetting naar zwart wit. Mystiek en intrigerend.
Nummer 3 vind ik ook mooi, maar kan verbeterd worden. De belichting van het oog is iets te hard. Daarbij had ik graag de hele wenkbrauw willen zien en iets meer detail op het bovenooglid.
Nummer 2 is technisch ook prima in orde, maar ik mis expressie zoals in 1 en 3.
Uiteraard ken ik het verhaal niet dat je hebt willen uitdrukken. Ik heb er geen verhaal bij, zie geen serie, maar vind het gewoon fijn kijken. Niet alles in dit leven hoeft verklaard te worden.
Complimenten !!!
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Grappig, ik heb de lakens een week van te voren in elkaar lopen drukken om juist kreukels te creeëren. Anders lijkt het zo 'clean'.
Ik vind dat juist mooi.

Shyam, ik vind je verhaal wel erg goed bedacht, het zou wel kunnen passen bij de foto's. Maar is niet zo 8)

Bedankt voor jullie reacties!
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

1 is heeft iets abstracts wat mij aanspreekt, 2 doet mij niet veel maar 3 is heerlijk qua sfeer. Wel zou ik iets meer licht op het bovenste ooglid willen zien.
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Het abstracte van foto 1 spreekt mij het meest aan. Echt een topfoto. De tweede vind ik ook netjes. De jurk vind ik mooi gedrapeerd daar. Goede belichting, ook. En de laatste daar vind ik de kadering mooi van.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
shyam
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2009 12:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Sabrina schreefCOLONShyam, ik vind je verhaal wel erg goed bedacht, het zou wel kunnen passen bij de foto's. Maar is niet zo 8)
Ben benieuwd 8)
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

De derde is geweldig!

Als ik een gokje mag wagen voor het verhaal: gezien de titel zit de dame op de eerste foto in een fase waarbij ze niet het leven kan leiden dat ze wil, ze wordt door haar omgeving (en door haarzelf?) in een bepaald stramien gehouden. Bij de 2e kan ik me het vrijvechten voorstellen (en de vermoeidheid die daar bij hoort), de rol van de 3e kan ik dan niet plaatsen.

Opvallend is wel dat ze dan iets zwarts aan heeft, waar het op de eerste foto's wit is, misschien heeft ze dan de kleding (ongeving) aan die ze graag wil?

groet,

John
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Op foto 3 na zit je best een stukje in de richting, vind ik knap gezien :) .
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Hoi Sabrina,

Wat en geweldige foto's weer zeg pffff


Foto 3 is echt een topper. Die zou ik zo kunnen terug zien in de World Press Photo :)
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar