Extreem?

ModeratorCOLON Global Moderators

Brell

Gelezen op NU.nl

"Agenten zagen donderdag tijdens een ronde over de hei hoe verderop een vrouw een boom in klauterde.
Naderbij gekomen zagen de agenten de vrouw naakt op een dikke tak poseren. Ze droeg slechts een carnavalsmasker.

Onder de boom stond naar wat later bleek haar 21-jarige dochter foto's van moeder in haar geboortekostuum te maken.

De agenten maakten direct een einde aan de fotosessie. Het bleek te gaan om een project van de kunstacademie waarbij de studente de artistieke kant van haar moeder wilde laten zien".

Hoe ver moet je gaan?

Brell
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Goed verhaal, lekker kort :lol:
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
Anoniem 3

Ik zag het bericht ook,
Wat doen die agenten op de hei????
Speuren naar naakte boomtakken, of waren ze lekker met elkaar bezig?

Als, ALS het waar is:
te flauw om waar te wezen, maar die agenten mogen voor mij naar een heropvoedingscursus: Zo kan ik ook met mijn moeder omgaan.

Kom op met die foto's, zou ik zeggen. En vooral die van de geüniformeerde figuren, en dan duidelijk in beeld.
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Och ja, je weet dat dergelijke fotografie voor veel mensen aanstootgevend is. Ieder zo zijn normen / waarden.

Ik vind de actie van de politie wel wat overtrokken. Al heb ik liever dat ze dergelijke dingen doen dan mij met 4 km te hard beboeten :D, eerlijk is eerlijk.

Als je dergelijke foto's wil gaan maken lijkt het mij wenselijk voor zowel model als fotograaf om dat op een plek te doen waar rust heerst, en waar geen "pottekijkers" rondlopen. Dat was hier misschien niet het geval....

Gr,
Arnoud
www.vanderwal-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
ralive
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2004 13:06
WoonplaatsCOLON Zuid-Limburg (Hoensbroek)

Tsja, de genoemde hei is nou niet altijd een toonbeeld van rust en in het verleden zijn er wel wat rare zaken gebeurd. Misschien overtrokken, misschien niet (van beide kanten?), maar ik vraag me meer af of ik zo blij moet zijn dat ik in Brunssum (want daar speelde dit) opgegroeid ben :lol:

Groet,
Ray
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Anoniem 3

Ach, welke hei is een toonbeeld van rust?
Kom op. 50 jaar geleden vond ik dit soort dingen spannend. Is er helemaal niks veranderd in die tijd?
Gebruikers-avatar
ralive
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2004 13:06
WoonplaatsCOLON Zuid-Limburg (Hoensbroek)

Ik hoop niet dat er veel veranderd is, 25 jaar geleden vond ik het er in ieder geval wel nog behoorlijk spannend. Hoop dat de huidige generatie dat ook nog vindt. Maar ik wacht in ieder geval nog even op de foto's, ben benieuwd. Misschien kan de dochter zich hier aanmelden voor wat advies :)
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Belachelijk :!:
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Eens met Martin, ik vind het ook belachelijk dat iemand naakt op de hei loopt.
Brell

geert h schreefCOLONEens met Martin, ik vind het ook belachelijk dat iemand naakt op de hei loopt.
Nog afgezien van een blaas ontsteking zou ik toch ook niet in m'n blootje in deze kou mij op de gevoelige plaat willen vastleggen. Nu niet en nooit niet.

Arnold
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

Wat een flauw gedoe. Doet me denken aan die vrouw die telkens de politie belde omdat een stel aan de overkant van de straat telkens aanstoot gaf. Toen de politie de situatie op kwam nemen bij de klaagster zag de agent niets bijzonders en vroeg de vrouw waar het aanstootgevende stel precies bezig was en wat er dan te zien was.
"Nou agent, als je die kast voor het raam zet en erop klimt kun je precies zien wat die viespeuken aan het doen zijn...."
Er is geen box.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

geert h schreefCOLONEens met Martin, ik vind het ook belachelijk dat iemand naakt op de hei loopt.
ehhh ik bedoelde eigenlijk meer dat ik het belachelijk vond dat de politie meende in te moeten grijpen :wink:
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Ravon, ga jij nu een vergelijk trekken tussen wat iemand in het openbaar doet en wat een ander doet waar iemand pas zicht op heeft na halsbrekende toeren uit te halen?

Ik had het flauw gevonden wanneer de agenten hadden bekeurd hiervoor, maar het is en blijft een overtreding die de agenten met een vermaning afgedaan hebben (zoals ik het uit de tekst op kan maken).

En verder vind ik het vooral getuige van komkommertijd, dat deze akkefietjes de voorpagina van nu.nl weten te halen.

En Martin, dat vermoede ik wel, maar nu weet ik het zeker :wink:
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik had ook zo'n schunnige buurvrouw. De dampende sexgeluiden van de zondagavond had ik zo opgelost, maar ze bleef maar schuine liedjes fluiten.

Dit is volgens mij echt weer zo'n gevalletje uit zijn verband gerukt half opgemaakt persbericht
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

geert h schreefCOLONRavon, ga jij nu een vergelijk trekken tussen wat iemand in het openbaar doet en wat een ander doet waar iemand pas zicht op heeft na halsbrekende toeren uit te halen?
Die vergelijking slaat inderdaad nergens op. Het verhaal deed me slechts denken aan een grapje wat mijn oude, wijze en ondeugende vader weleens vertelde. :wink:
Er is geen box.
Gebruikers-avatar
Bazzer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2009 17:53
WoonplaatsCOLON emmen
CONTACTCOLON

Ik heb het ook wel eens (meerdere keren) op de heide gedaan, toen was het wel iets beter weer dan nu :D
Linux-Ubuntu en Gimp! 300D Rebel, 1000D en kilo's glas!
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Er hebben hier (als ik me niet vegis) wel eens foto's gestaan van een vrouw die naakt op een viaduct stond te poseren waaronder verkeer voorbij raasde. Welliswaar bij avond of nacht, als ik me goed herinner.

Ik zie het verschil met dit geval op de hei niet zo, behalve dat je er van uit mag gaan dat het op de hei aanzienlijk rustiger is.

Dus vanwaar al die ophef? :!:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Die foto heb ik gemaakt John :wink: En het was bij het eerste ochtendgloren. Ik moest om vijf uur m'n bed uit om die foto te maken. DAT is pas belachelijk :D
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Pfff, dat heb ik ook wel eens een keer gedaan. Om vijf uur mijn bed uit, richting snelweg gereden.
Wat denk je?










Geen naakte schone te vinden.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

MartinPhili schreefCOLONIk moest om vijf uur m'n bed uit om die foto te maken. DAT is pas belachelijk :D
Dan doe je het de volgende keer toch gewoon in de ochtendspits? Krijg je een geheel nieuw inzicht in het begrip "kijkersfile" :wink:
Er is geen box.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar