PP, ga ik zeker nog even proberen met die kleurverzadiging.. goed bedacht.
Over foto 2, ja mijn vader zei dat hij nog wel een ketting had liggen dus die kon ik wel gebruiken. Op de dag van de shoot zelf kwamen we er dus achter dat die maar een meter lang was

ik wou hem namelijk op het handvat bovenop de weegschaal vast maken maar dan zag je niks meer van de ketting op de grond. Dus vandaar dat ik het zo opgelost heb.
Ton Canon, bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ja die kleur was gewoon erg lastig maar de kleur in 1a en 3a wil ik toch maar zo laten, ik heb ze wel in zwartwit bewerkt eerst maar dat vond ik niet mooi.
Tweeluiken had ik wel liever gelijk van formaat gehad maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Ik heb in een aantal foto's gesneden omdat ik bepaalde dingen weg wou laten. Hierdoor zijn de formaten iets verschillend geworden. Kan ik dit nog anders oplossen?
Hoe krijg ik de breedte gelijk? Alles in Photoshop gelijk maken met image size? Ik ben nog niet zo goed met image size / canvas size
Volgens mij is het minder storend als de hoogte van de foto's iets verschillend is en dan de breedte gelijk.
Over het aantal beelden, het was de opdracht op minimaal 3 beelden in te leveren. Ik heb voor 5 beelden gekozen omdat ze naar mijn mening allemaal iets heel belangrijks qua gevoelens of emoties weergeven die een patient doormaakt.
Beeld 5 vind ik zelf een van de betere. Het linkerbeeld staat voor eenzaamheid en het 'stemmetje' in haar hoofd. En de rechter voor de emoties die daarbij komen kijken, de wanhoop.
Zonder uitleg was dat misschien niet helemaal duidelijk.
Iedereen weer bedankt voor de reacties!!