Wie kan mij adviseren....

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jurgen1972
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Jul 2009 16:36
WoonplaatsCOLON Heemskerk

Beste leden,

Ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam is Jurgen en ik ben nieuw op dit forum.

Ik ben op deze site terecht gekomen als gevolg van een ongeluk dat ik nu 3.5 jaar geleden heb gehad.
Ik heb toen met mijn mountainbike een ongeluk gehad waardoor ik een dwarslaesie heb opgelopen. Ik ben nu helaas rolstoelgebonden maar dat mag de pret niet drukken.

Omdat ik zef altijd op het hoogste amateurniveau heb gevoetbald en voetbal nog steeds een grote hobby van me is wil ik me gaan toeleggen op het fotograferen van wedstrijden.......

Ik ben een beginner op dit gebied......

ik heb een Canon EOS D50 met een EF-S 17-85mm is f/4-5.6 IS USM.
Het een en ander heb ik alwel gelezen en zie dat er ook veel kennis en ervaring op deze site aanwezig is dus mijn vraag aan jullie is...

Welk objectief/objectieven zou(den) voor mij een verbetering/aanvulling cq "must" zijn...?

Heb veel gelezen over de 70-200mm van Canon L-serie zowel f/4
met/ zonder IS en de f/2.8 met/zonder IS......

Weet dat het financieel veel scheelt maar dat buiten beschouwing latende. Wat is het gebruikvriendelijkste voor mij en geeft het mooiste resultaat.
Qua resultaat weet ik dat dat aan de fotograaf ligt maar als we dat buiten beschouwing laten...

Kortom wat is voor mij de beste investering....


Alvast bedankt voor jullie reacties
"Alleen het verlies van zelfvertrouwen en zelfrespect is onherstelbaar"
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Wat vervelend voor je, maar in deze hobby kun je ook massa plezier beleven