www.cooliris.com

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Metin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2007 15:28
WoonplaatsCOLON Hengelo
CONTACTCOLON

Check www.cooliris.com en vermaak je met een cool muur aan foto's! Echt te geweldig. Het is snel, vloeiend... prachtig om snel door foto's en filmpjes op internet door te scrollen, maar ook op je eigen pc.

Probeer het uit zou ik zeggen!

Het zou wel tof zijn, als ik hem ook EOSdigital zou kunnen gebruiken. Kun je de foto's beter bekijken (en beoordelen) denk ik. :)
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Heb hem even gedownload, bedankt voor de tip. Moet alleen nog even testen of het naar mijn zin is ;-)

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
DvD
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 285
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 11:08
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

gebruik m al een tijdje als pluggin in firefox,
ideaal als je bv naar google afbeeldingen zoekt of in flickr
..
jago
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 319
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2006 07:08
WoonplaatsCOLON Drunen

bedankt voor de tip....heb m voor firefox gedownload
Gebruikers-avatar
Remco Ladage
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009 14:42
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Had hem al een tijdje op mijn iPhone, moet zeggen dat hij in Windows wel ff iets krachtiger aanvoelt.

Heb wel het gevoel dat ik nu met mijn vingers de wall wil bewegen :P
Canon EOS 450D [b]|[/b] EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS [b]|[/b] EF 50mm f/1.8 II [b]|[/b] Canon 70-200mm F/4.0 [color=red]L[/color] USM
[url=http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=67396]-= Dit is mijn laatste topic =-[/url]
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Heee...bedankt voor de tip. Ik had hem ergens nog in mijn achterhoofd staan.

Ik heb het zojuist toegevoegd aan mijn site. Hij is nu Cooliris enabled.

Ik maak gebruik van Joomgallery (op mijn Joomla site) en heb een PHP scriptje gemaakt dat de rss genereert voor Cooliris. Iedere keer dat ik nu foto's toevoeg in Joomgalery zullen ze netjes in de rss feed komen en met Cooliris te bekijken zijn.

Cooliris werkt met FF3. Wat ik overigens ook aanraad voor mensen die foto's kijken op het web omdat FF3 color-management heeft en IE dus niet (ik gebruikte aaaaltijd IE, totdat ik dus met fotografie bezig ging).

Dus...mensen die FF3 hebben en eens een kijkje op mijn site willen nemen om te zien hoe het werkt, graag. Heb je commentaar of wil je misschien weten hoe ik het heb gedaan, laat even weten.
Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Echt handig bedankt!
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Roewin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2009 10:08
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Wanneer ik met CoolIris mijn foto's bekijk zijn ze allemaal compleet overbelicht. Niet om aan te zien. :x
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?
EOS 1000D+ kitlens+sigma 35-135mm / www.hanswind.nl/albums
Metin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2007 15:28
WoonplaatsCOLON Hengelo
CONTACTCOLON

EoneX schreefCOLON
Ik heb het zojuist toegevoegd aan mijn site. Hij is nu Cooliris enabled.

[...]

Dus...mensen die FF3 hebben en eens een kijkje op mijn site willen nemen om te zien hoe het werkt, graag. Heb je commentaar of wil je misschien weten hoe ik het heb gedaan, laat even weten.
Dank je, ik houd het in mijn achterhoofd. Ik ben ook al een tijdje samen met een vriend bezig om een nieuwe website te maken. Dit lijkt me fantastisch. Maar het enige probleem is, dat de kijkers dan ook cooliris nodig hebben, om er optimaal ervan te kunnen genieten toch?
Wanneer ik met CoolIris mijn foto's bekijk zijn ze allemaal compleet overbelicht. Niet om aan te zien. Mad
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?
Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb daar geen last van. Misschien kun je op de website van hun wel wat vinden?
http://developer.cooliris.com/dev_forum/
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Metin schreefCOLONMaar het enige probleem is, dat de kijkers dan ook cooliris nodig hebben, om er optimaal ervan te kunnen genieten toch?
Optimaal wel inderdaad. Maar ik heb op de frontpage nu een cooliris flash staan. Daarvoor heb je Cooliris niet op je pc nodig.

En dat werkt zelf op IE.
Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar