Advies goede lens voor canon 350D

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Carol
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2005 21:48
WoonplaatsCOLON Almere

Hoi,

Het is alweer 4 jaar geleden dat ik mijn canon 350D aangeschaft heb. Bezit verder de kitlens en een Tamron 28-300. Ik fotografeer voornamelijk op feestjes, mijn jongens van 5 en 6 en op school van de kinderen.
Toch heb ik het idee dat mijn camera niet snel genoeg focust, of dat aan de camera ligt of aan de lenzen, geen idee. Kunnen jullie mij adviseren wat dan een goede lens is mij? Ik werk veel met de Tamron.

Ik ben nog echt een leek, begin net iets te snappen van diafragma's, sluitertijden enz. Ik gebruik voornamelijk automatische opties, maar wil me meer verdiepen in de andere handmatige opties (P,M, Av enz.)

Verder zat ik te twijfelen of het misschien tijd was voor een nw camera en dan de 350D als reserve houden, want je krijgt er toch geen bal voor!

Wat een vragen allemaal he!

Alvast bedankt voor jullie reacties, daar heb ik 4 jaar geleden veel aan gehad bij aanschaf van de camera.

gr,

Carol
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Hey Carol..

Wij kunnen moeilijk in jou portomonee kijken.
dus ben je bezit over een budget of maakt dat nu
even niet uit?

Gr Dimitri
Carol
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2005 21:48
WoonplaatsCOLON Almere

Hoi,

Het liefts niet te duur, want ik ben maar een amateur maar wel eentje die het heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk vindt!
Ik heb namelijk geen flauw idee wat lenzen kosten, heb me er nooit in verdiept.
Dus wat zal ik zeggen, max 300-400 euro?