Nicole

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Perry74
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 294
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Wanroij
CONTACTCOLON

Hallo,
Ik heb laatst een shoot gedaan met Nicole een meisje wat ik ken uit mijn dorp.
Dit was haar tweede keer dat ze model stond.
Hier wat resultaten.

1.

Afbeelding

2.

Afbeelding

3.

Afbeelding

4.

Afbeelding

5.

Afbeelding

6.

Afbeelding

Reacties welkom
Canon 50D / 400D+kit lens 18-55 / Canon 50mm f1.8 II / Canon 70-200 f4L IS / Sigma 24-70 F2.8 EX DG Macro / Canon speedlite 380EX / Canon Ixus60 / Hama Defender 180 / Lowepro slingshot 200 AW / Velbon sherpha 600

www.perryvdleuvert.com
Gebruikers-avatar
450Dshooter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 231
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2008 19:13
WoonplaatsCOLON Ridderkerk

Leuke foto's hoor :D

volgende commentaar die ik met mijn korte ervaring kan geven is

foto 2 vind ik te veel overbelicht op haar haar en armen

en kwa bewerking vind ik dat het pukkeltje onder haar lip wel weggesjopt mag worden en ik vind persoonlijk de laatste twee foto's niet zo lekker wegkijken door de bewerking, ik had dan liever of gewoon kleur gedaan of gewoon zwart wit of zwart wit met een bepaald onderwerp zoals haar blauwe spijkerbroek ofzo in kleur

verder kwa compositie en houdingen van het model vind ik het mooie foto's en steek ik er zelf ook weer wat van op

hoop dat je er wat aan heb aan mijn reactie
Canon EOS 450D, Canon EF-S 18-55 IS Kit, Canon 55mm-250mm IS lens, Canon 50 mm F 1,8 II

Fotograferen, moeilijk om te begrijpen, maar begrijp je het, gaat er een wereld voor je open ! !
Gebruikers-avatar
Perry74
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 294
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Wanroij
CONTACTCOLON

450Dshooter schreefCOLONLeuke foto's hoor :D



foto 2 vind ik te veel overbelicht op haar haar en armen ( dit was de bedoeling)

en kwa bewerking vind ik dat het pukkeltje onder haar lip wel weggesjopt mag worden (dat wilde ze zelf laten zitten omdat ze dat eenmaal heeft dus ga ik het niet weghalen) en ik vind persoonlijk de laatste twee foto's niet zo lekker wegkijken door de bewerking, ik had dan liever of gewoon kleur gedaan of gewoon zwart wit of zwart wit met een bepaald onderwerp zoals haar blauwe spijkerbroek ofzo in kleur (dat is ieder zijn smaak Nicole zelf vond die juist geweldig)

verder kwa compositie en houdingen van het model vind ik het mooie foto's en steek ik er zelf ook weer wat van op

hoop dat je er wat aan heb aan mijn reactie
Canon 50D / 400D+kit lens 18-55 / Canon 50mm f1.8 II / Canon 70-200 f4L IS / Sigma 24-70 F2.8 EX DG Macro / Canon speedlite 380EX / Canon Ixus60 / Hama Defender 180 / Lowepro slingshot 200 AW / Velbon sherpha 600

www.perryvdleuvert.com
Gebruikers-avatar
450Dshooter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 231
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2008 19:13
WoonplaatsCOLON Ridderkerk

Perry74 schreefCOLON
450Dshooter schreefCOLONLeuke foto's hoor :D



foto 2 vind ik te veel overbelicht op haar haar en armen ( dit was de bedoeling) Dat snap ik, vind het zelf alleen niet zo lekker wegkijken

en kwa bewerking vind ik dat het pukkeltje onder haar lip wel weggesjopt mag worden (dat wilde ze zelf laten zitten omdat ze dat eenmaal heeft dus ga ik het niet weghalen) Oke, je heeft ze wel veel zelfrespect, ook wel eens goed om te horen en ze kan het pukkeltje ook wel hebben hoor haha en ik vind persoonlijk de laatste twee foto's niet zo lekker wegkijken door de bewerking, ik had dan liever of gewoon kleur gedaan of gewoon zwart wit of zwart wit met een bepaald onderwerp zoals haar blauwe spijkerbroek ofzo in kleur (dat is ieder zijn smaak Nicole zelf vond die juist geweldig) Ja precies ik bedoelde het niet negatief ofzo, is inderdaad meer mijn smaak, iedereen vind kwa bewerking in kleur en dergelijke weer is wat anders mooi !!

verder kwa compositie en houdingen van het model vind ik het mooie foto's en steek ik er zelf ook weer wat van op



hoop dat je er wat aan heb aan mijn reactie
Zal zeker je volgende foto's in de gaten blijven houden
Canon EOS 450D, Canon EF-S 18-55 IS Kit, Canon 55mm-250mm IS lens, Canon 50 mm F 1,8 II

Fotograferen, moeilijk om te begrijpen, maar begrijp je het, gaat er een wereld voor je open ! !
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

1, 4 en 6 vind ik t mooiste
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Foto 6 vind ik erg gaaf! Zowel de foto als de bewerking.
Ook vind ik het model daar meer relaxed overkomen dan op de andere foto's.

:)
Gebruikers-avatar
MarieCanon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1998
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2009 11:48
CONTACTCOLON

3 en 6 vind ik heel erg goed!
[i]400+7D's & 577mm's + 430 flitsen...[/i]
That's right, I'm checking out your body!
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Ik ga met Marie mee, foto 3 en 6 vind ik de mooiste.

2 vind ik ook wat overbelicht, kijkt niet lekker, maar als ze het zelf maar mooi vind, smaak blijft persoonlijk....

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
MGP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 214
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2008 17:58
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Voorkeur voor foto #5 & 6, vind de belichting erg mooi alsmede de kleuren.

Bij foto #5 vind ik het licht wat op de muur te zien is een extra iets aan de foto geven.

Groet van Marco
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Hey Perry.

Ik vindt het een mooie serie met een mooi model!

Ik heb hier wel een paar punjtes.
Het meeste is al aangehald zoals foto 2 is net te licht
En bij foto 4 had het mooi geweest als je had ingeflits op het gezicht.

foto 5 en 6 vindt ik ook heel mooi gedaan en dan vooral foto 6.
ben ook zeer benieuwd hoe die bewerkt heb!

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
Erwin 350D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2008 12:46
WoonplaatsCOLON Jubbega

Ook ik vind vooral #6 erg mooi!!!

Maar eh....."meisje dat ik ken"

volgens mij is dit toch al wel een ( mooie ) jongedame :wink:
[size=67]EOS350D/EF-s 18-55/EF28-105 1:3.5-4.5 II USM/ 430EX[/size]
Doch jo ding en lit de lju rabje
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar