eindelijk nieuwe lens!!!!!

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
nienfotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2009 11:58
WoonplaatsCOLON maasbree
CONTACTCOLON

Hallo allemaal.
Eindelijk heb ik mijn nieuwe lens bij elkaar gespaard.
Het is de canon 70 200mm L 2.8 geworden!!!
Wat ben ik hier super blij mee!
Zaterdag meteen op het oefenterrein van politiehonden vereniging kuukven in baarlo geprobeerd.
Het is wel even wennen met zo'n zware lens, maar ik vind het een geweldige lens.
Hieronder een aantal geschoten plaatjes.
Graag jullie reacktie.
1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Mooie serie en proficiat met je stukje glaswerk!
Ziet er goed uit! Arme kerels; hadden het zwaar te verduren!
De derde is een fraaie actie maar lijkt net niet fraai uitgefocussed!
Zal ook een kwestie van wennen worden!
Maar zeer verdienstelijk!

Jo :wink:
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
Evyfoto's
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2009 19:24
WoonplaatsCOLON Warmenhuizen

Wauw, wat een mooie serie zeg.
Ik ben zelf ook het sparen voor zo'n lens, erg leuk om deze foto's dan ook te bekijken.

Welke diafragmastand en sluitertijd had je voor deze foto's gekozen?
(ik kan geen exif gegevens bekijken)
Beginnend fotografe met Canon EOS 40D | Canon 70-200 2.8 L | Sigma 17-70 2.8-4.5 Macro
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Prachtig debuut van jouw lens. Gefeliciteerd! Ik vind ze allemaal goed geslaagd, incl. foto 3. Daar zit lekker de beweging in en de ogen zijn zo te zien scherp. M'n favoriet!
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Lekkere serie, hoor!!

En 3 is volgens mij ook scherp zat. De meest spectaculaire. Is de eigenaar vast ERG blij mee!~

Kun je bij 2 nog even naar je horizon kijken?
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
etienne
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 379
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2008 21:17
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

VFRood schreefCOLONLekkere serie, hoor!!

En 3 is volgens mij ook scherp zat. De meest spectaculaire. Is de eigenaar vast ERG blij mee!~

Kun je bij 2 nog even naar je horizon kijken?
Wat is mis met die horizon op nr2? :roll: De bovenkant van het hek staat wellicht niet recht, maar dat komt de het perspectief volgens mij :wink:

De verticale paaltjes staan toch zo recht als maar kan volgens mij :)
EOS 1D Mk IV | EOS 1D Mk IIN | EOS 5D Mark II | EF15mm fish-eye| EF 24-70 F2.8 L USM | EF 50 F1.8 II | EF 70-200 F2.8 L USM | EF 300mm F2.8 L IS USM | Ex 1.4x II |Speedlite 580 EXII & 430EX
Rins
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2008 17:02
WoonplaatsCOLON Poeldijk

Mooie actie foto's van het manwerk, ik heb vorig jaar ook voor het eerst manwerk op de foto proberen te zetten tijdens de wereld kampioenschappen Rottweilers.., daar zaten ook een aantal (voor mij dan) goed gelukte foto's tussen, het valt niet mee om het scherp op de foto te krijgen, met het springen over de haag had ik nog weleens moeite.... helaas is het er nog niet van gekomen om het weer eens te proberen...
Gebruikers-avatar
Milka 62
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 207
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 17:17
WoonplaatsCOLON Best

Hallo
Best aardige plaatjes, zeker voor de eerste keer met je nieuwe aanwinst 8) . Ik weet maar al te goed dat het verrekte moeilijk is om snelle honden te fotograferen. Als ik een puntje van kritiek mag aanhalen, jammer van de autos op de achtergrond van foto nr 2. Mooiste van de serie vind ik nr 3.
Groeten Frans
Canon 7D+grip, 40D+grip, EFS 10-22 USM ,Sigma 24-105 F4 DG Art , EF 70-200 f2.8 L IS USM, EF 100 f2.8 macro, Lowepro Flipside 300,Lowepro Toploader pro 75aw,Manfrotto 055CXPRO3+Manfrotto 498RC4
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar