westerpark zoetermeer

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Remco Ladage
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009 14:42
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Vandaag naar het westerpark in zoetermeer geweest. Het was de bedoeling wat mooie plaatjes te schieten.
Eenmaal thuis aangekomen kwam ik erachter dat ik de iso vast had staan op 1600. Voel me echt een idioot.
Zelfs toen ik een aantal maal 4000 zag knipperen, kwam ik niet op het idee dat mijn ISO wel eens te hoog kon staan.

Nou ja ik zie het maar als een leermoment, dit doe je maar 1x (hoop ik :) )

Eigenlijk waren alle foto's hierdoor waardeloos, vooral de landschap foto's, want ondanks dat de lucht niet helemaal helder was, was deze veel te fel. Hierdoor waren deze allemaal overbelicht en flets.

Hier toch een paar foto's, ik ben klaar voor commentaar.

Dit paaltje viel op, volgens mij had er iemand haast...
Afbeelding

Volgens mij ben ik iets te laat...
Afbeelding

M'n vriendin op de "help" vlonder
Afbeelding

Mooi geel is niet lelijk
Afbeelding

Dat geld trouwens ook voor roze
Afbeelding


Geen idee waar dit voor was, het aangeven van het zuiden?
Afbeelding

Stage 2 van de voortplating
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Remco Ladage
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009 14:42
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Is het zo slecht dat niemand er wat van durft te zeggen? :o
Gebruikers-avatar
Glenfiddich
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2006 11:19
WoonplaatsCOLON Weert
CONTACTCOLON

Aangezien je ISO op 1600 stond valt de ruis nog reuze mee. (Nabewerking t.a.v. ruis?)

De composities vind ik erg centraal. Ik zou hier wat meer mee spelen door je onderwerp niet steeds in het midden te zetten. Deze regel geldt natuurlijk niet altijd en smaken verschillen. Soms is centraal net wel mooi maar bij deze foto's....

Scherpte is goed.

Foto 2 springt er naar mijn idee wel uit. Deze spreekt mij het meeste aan.

Groetjes
Mark
[size=75]Canon EOS 350D / Sigma 17-70 F2.8 / Canon 70-200 F2.8 [color=red]L[/color] / Canon EF-S 18-55 / Canon EF 75-300 /
Canon EF 50mm/1.8 II / BG-E3 grip / Studioflitsers: 2xVS200 en 1x VS300[/size]
www.verhaegonline.nl
Gebruikers-avatar
Remco Ladage
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009 14:42
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Ik heb geen nabewerking gedaan qua ruis en deze is op 100% ook duidelijk zichtbaar :lol: , dus soms is de 900 pixel beperking wel iets positiefs haha.

Ik zal gaan werken aan de compositie. Vind compositie inderdaad iets moeilijks, aangezien ik meestal iets zie en de rest eromheen minder boeiend vind. Ik moet hier gewoon mee gaan spelen!

Maar in ieder geval bedankt voor je commentaar! Nu heb ik weer iets waar ik mee vooruit kan :P
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar