spoed hulp gezocht.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

hey.
Ik sta op een trouwerij al heel de dag fotos te maken met mijn 40D maar opeens als ik mijn ontspan knop indruk dan moet ik mijn ontspan knop weer indrukken om de foto te maken dus lijkt wel of tie denkt dat ie in bulb stand sta! In alle stande doet ie dat behalve in de autostanden! Want kan ik hier aan doen? Hed hem al gereset en battery er keer in en uit gehald, en de body gereset. Ik krijg ook niks van error! Khoop iemand mij kan helpen
gr dimitri
p.s. Sorry voor de onduidelijkheid maar doe dit via mijn gsm!
Gebruikers-avatar
sighthound
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 888
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2007 13:48
WoonplaatsCOLON ergens in het mooie drenthe

Mirror lock up (spiegel "opgeklapt"hoe heet dat ook al weer). Dan moet je ook 2x drukken op ontspanknop. Tenminste bij mij.
"Te wêzen of net te wêzen, dat is de fraach"
50D|7D|70-200mm f2.8 IS USM |Kenko Ext.1.4x|Sigma 17-70mm|Sigma 24-70mm DG HSM 2.8|EF 50mm f1.8 II|Soliger tussenringen]FE ss200W]Sigma EF-500 DG ST|LumoPro LP160]Lowepro Fastpack 200*
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Op te lossen door in menu van Persoonlijke Voorkeuze die optie uit te schakelen.
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
Gebruikers-avatar
E.Dirks
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 389
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2007 18:01
WoonplaatsCOLON BrouwHuis.
CONTACTCOLON

Misschien een oplossing voor je.

Misschien zit er een vuiltje of stof tussen.

Druk de onspanknop in met je duim en draai een paar keer rond.
Dus dat die voelbaar ronddraait.

God weet :)
[b]Konnichiwa, Eric[/b]
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

na wat gekloot, hed ik hem weer aan de praat gekregen! Khed mijn pers voorkeuze(c.fn) gewist en nu doet ie et weer! Wel raar want hed daar niet aangezetten. Maakte een foto liep en stukje en toen dee hij dat raar maja! Als iemand en toch kan uitleggen graag gr dimitri!
Gebruikers-avatar
DvD
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 285
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 11:08
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

denk toch dat het spiegel opklappen was hoor
is een custom setting
..
Gebruikers-avatar
emiel22
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 08 Apr 2009 08:27
WoonplaatsCOLON Hasselt

stond laatst voor het slapen gaan foto te maken op statief van de maan. afstandbediening aangesloten, spiegel opklapfunctie aan...
Leuke foto gemaakt, camera in de tas, volgende dag sta ik met mijn goeie gedrag een eend in de tuin te fotograferen, precies hetzelfde voorval. Ik durf er bijna €100,- op te zetten dat je deze functie (ook) nog ingeschakeld had staan..
450D grip, ixus 100 IS, 17-50 2.8, 50 1.8, Mecablitz flits, uv filters, Velbon cx 300 tripod, Redget tripod, monopod, RS 60-E3 ,OC-E3, volgende aankoop: 70-200 4.0 (IS?!?).
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

|Ja ik vond het ook heel raar.. maar gelukkig weet ik nu wat ik moet doen!

is het bij jou ook opgelost?

Gr Dimitri
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar