Camera verzekeren.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stefan=Canon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008 13:18
WoonplaatsCOLON lichtenvoorde

Nu zit ik mijn te verdiepen in een goede reisverzekering en kom er achter dat bij de reisverzekering elektronica stanaard verzekerd is tot een bedrag van 1250 euro.
Dat bedrag haaal je makelijk op je vakantie met je camera,lenzen,telefoons en noem maar op wat voor elektronica er tegenwoordig mee gaat ap vakantie.

Heb contact gezocht met mijn verzekeringsagent en heb het probleem van dat telage bedrag voor gelecht.
er is een optie, namelijk een costbaarhedenverzekering af te sluiten op ja camera. opzich valt mijn de prijs erg mee voor mij situatie dan, voor een wereldwijde dekking.

Maar nu is mijn vraag, Hebben jullie met dit soort verzekeringen ervaring positief of negatie of eventueel goede sugesties.

Want neem aan dat ik niet de enige ben die zuinig is op zijn of haar foto aparatuur.
Een foto is een afdruk van een indruk.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Heb je al gezocht op "verzekering"? Er is al zoveel over geschreven op dit forum.
Gebruikers-avatar
Stefan=Canon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008 13:18
WoonplaatsCOLON lichtenvoorde

ja inderdaat heb ik daar al op gezocht.
Maar wou graag na andermans bevindeng horen.
en het toch even onder de aandacht brengen, want ik ben hier op gaan zoeken na dat ik een bekende van mij op de vakantie zijn 400d met lens gestolen was en kon fluiten na de centen.
Een foto is een afdruk van een indruk.
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Die bevindingen staan ook in die topic's ;-)

Gewoon ff geduldig doorlezen......
Kijk dit is nu een onderschrift...
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Er is zelfs een sticky topic over van 5 pagina's, succes met lezen: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=36002
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Je verhaal klopt. Ik heb nu een aantal verzekeringen nu 'getest' en Interpolis heeft voor mij voldoende dekking. Ik heb thuis de inboedel. Buiten de buiten de deur dekking is gelijk aan inboedel maar dan voor buiten en de reis verzekering dekt idd 1250 euro, maar je kunt een speciale dekking regelen bij je verzekeraar voor specifieke doeleinden. Je dient dan a nieuw of redelijk nieuw spul te hebben, met bonnen en geen 2e hands spul. En dit is betaalbaarder dan een doorlopende verzekering voor al je spul.

Ik ben wat kwijt geraakt en zoek maar op fuerteventura en dan kan je alles lezen.

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
Stefan=Canon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008 13:18
WoonplaatsCOLON lichtenvoorde

Inderdaat ben na die verzekering van interpolis aan het kijken, bied voor een aardigklein bedrag een goede dekking.alleen je moet de bonnen hebben zoals je zij.
Gelukkig heb ik alles zelf gekocht, en bonnen netjes bewaard.

Wel jammer dat je dat niet bij in de reisverzekering kunt ophogen.
dit omdat ik dit toch nodig heb ivm veel in het buitenland aan het moutainbiken en racefietsen ben.
Een foto is een afdruk van een indruk.
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Met meer mensen op vakantie gaan en dan 2x1250 :)
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
R.Katuin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2006 13:04
WoonplaatsCOLON Wieringerwerf
CONTACTCOLON

Ik heb m'n spullen ook verzekerd, echter had ik ook 2 lensen tweedehands gekocht.
Geen enkel probleem. Even langs een fotozaak en de nieuw waarde op papier laten zetten. Verzekering vondt dit voldoende.
http://community.webshots.com/user/Rkatuin

Canon 40D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar