van de regen in de drup (cathy@piar-fotografie) 18+

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Door de verbouwing van de nieuwe studio had ik al 1 1/2 jaar niet meer met het water en het zwembadje kunnen spelen. Kan iemand een mooiere gelegenheid verzinnen om dit weer eens van stal te halen in het workshopweekeinde met Cathy? Ik niet in ieder geval. Ik kon me niet inhouden dus zondag even 10 foto's mee geschoten. "who can blame me?"
eentje om te delen dan maar

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op piar-fotografie, in totaal 16 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
feddorie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2009 21:11
WoonplaatsCOLON zandvoort

mooie foto erg leuk efect met het water. had dit alleen niet verwacht 18+/16+ :wink:
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Mooie foto hoor.
Leuk idee ook.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Hoeft echt geen 18+ bij. De meesten gaan toch echt naakt onder de douche :) Ik vind het een leuke foto. Zelfs erg discreet met de punten van het haar over de borsten.
Ernst-Jan
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1014
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 17:05
WoonplaatsCOLON Nieuw-Weerdinge
CONTACTCOLON

Mooie foto!
60D | 400D | EX 430 II | 17-50 2.8 | 50 1.4 | 70-200 4.0L
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Fotografisch technisch zit-ie volgens mij gewoon goed in elkaar. Het model is frontaal goed belicht en het strijklicht volgt de contouren van haar lichaam prachtig. Ik vind het prachtig.
Ik vraag me af hoe je die waterstralen zo hebt gekregen. Ooit heb ik samen met een paar andere fotografen zoiets gedaan, wij gebruikten toen heel eenvoudig een gieter met warm water. (foto was wel veel kleiner hoor)
Of ik de aparte stralen mooi vind weet ik niet. Het geeft me te weinig het gevoel van douche. En waarom is mevrouw niet helemaal nat? :wink:
En toch vind ik het een superplaat!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Elisabethfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 397
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2007 15:27
WoonplaatsCOLON Fryslan boppe.. Winsum (frl)
CONTACTCOLON

Ik vind het een super foto!
[color=red][size=75]Lowepro Roller 3 anders is het niet te huffen.Canon 5D Mark II BG-E6 Canon 1d mark III
Canon EF 70-200 2.8 IS USM Canon EF-50mm 1.4Flitsers 580 I en II www.elisabethfotografie.nl voor al uw foto's [/size][/color]
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Helemaal gaaf gedaan.
Het hoeft voor mij zeker geen idee van een douche te geven (dat wordt al veel vaker gedaan). Dit is afwijken, en dat vind ik juist erg gaaf.
Ik zeg: helemaal af, en koesteren zo'n plaat. Ik zie hem vanzelf wel aan de wand in de studio komen :D

Gr,
Arnoud
www.vanderwal-fotografie.nl
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

MartinPhili schreefCOLONFotografisch technisch zit-ie volgens mij gewoon goed in elkaar. Het model is frontaal goed belicht en het strijklicht volgt de contouren van haar lichaam prachtig. Ik vind het prachtig.
Ik vraag me af hoe je die waterstralen zo hebt gekregen. Ooit heb ik samen met een paar andere fotografen zoiets gedaan, wij gebruikten toen heel eenvoudig een gieter met warm water. (foto was wel veel kleiner hoor)
Of ik de aparte stralen mooi vind weet ik niet. Het geeft me te weinig het gevoel van douche. En waarom is mevrouw niet helemaal nat? :wink:
En toch vind ik het een superplaat!
Martin
wordt vervelend hoe jij steeds weer de spijker op z'n kop slaat martin...heb je soms een microfoon in mijn studio hangen :lol: :lol:
Ik heb vele keren geexperimenteerd met de stralen. Eerst ook begonnen met een gieter. Iemand op een ladder, gieten maar. Dat wordt je snel zat. Toen een douche slang door 2 verdiepingen van mijn huis, met een broeskop, dat ging al veel beter. Idd hele fijne druppels maar wel uit 1 punt. Dit is een gazonsproeier, breder, maar meer losse stralen. Het moeste effect was als ze net geraakt werd door de stralen, hier een beetje. Dan spat het echt van haar af in kleine druppels. Maar zal je net zien dat het model op de foto met de mooiste blik, de minste druppels had. Toch maar voor de mooiste blik gekozen. Ik kan natuurlijk nog druppels bij klonen uit een andere foto, maar dat is ook zo nep... Vond hem wel lekker zo en ik ben weg van het groen.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Dit is echt heel mooi gedaan zo. Sowieso de kunst van het "douchen" De belichting is prachtig en heel discreet uitgevoerd. Technisch een hele prestatie !
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Nee hoor, geen microfoon, daar gebruiken we tegenwoordig zo'n spycam voor :wink:
Txs voor de uitleg over de waterstralen, nu ik het weet is het patroon van de stralen heel herkenbaar. Dat groen is inderdaad erg mooi!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
martijnb
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006 16:52
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Ik vind em misschien nog wel de mooiste '18+er' die ik tot nu toe ben tegen gekomen door de blik en de aanwezigheid maar toch niet dominantie van het water. en de groene kleur vind ik een goede keuze omdat het een aparte toon zet.
www.martijndebie.nl
Gebruikers-avatar
Greenmanalishi
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2006 08:26
WoonplaatsCOLON Delft

Aaah... die is echt goed gedaan Peter. Een hele mooie foto, die zeker aan je muur hoort. Echt alles is perfect, de belichting van het model, de kleur van de achtergrond, de pose, de blik, de druppels. Prachtig :D
Waar is deze gemaakt? In je studiodouche?
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Greenmanalishi schreefCOLONAaah... die is echt goed gedaan Peter. Een hele mooie foto, die zeker aan je muur hoort. Echt alles is perfect, de belichting van het model, de kleur van de achtergrond, de pose, de blik, de druppels. Prachtig :D
Waar is deze gemaakt? In je studiodouche?
in de beneden studio, lattenframe op de grond, vijverfolie van 12 vierkante meter op de grond en sproeien maar.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Nog meer foto's uit deze serie Piar?

Erg mooie foto!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONNog meer foto's uit deze serie Piar?

Erg mooie foto!
zoals gezegd, even snel 10 foto's meegeschoten. Die zijn natuurlijk alle 10 redelijk hetzelfde...
Patrickk
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2007 18:49
WoonplaatsCOLON Druten

jonggolde schreefCOLONHoeft echt geen 18+ bij. De meesten gaan toch echt naakt onder de douche :) Ik vind het een leuke foto. Zelfs erg discreet met de punten van het haar over de borsten.
En natuurlijk het kruis niet in het volle licht....
Is een hele klus om dat water zo te krijgen :shock:
Toch geeft de spreiding van alle straaltjes me "een raar gevoel"; waarschijnlijk door het onnatuurlijke/onverwachtte bij dit soort douchestralen.

Toch: een mooie foto!! (het was mij niet gelukt...)
EOS 400D + Tamron 18-250 1:3,5-6,3 Macro + Canon 17-55 f2.8 IS USM + Canon 70-200 [color=red] L [/color] IS USM + Speedlite 580EXII + Velbon RUP40 + Velbon Sherpa 200R
Gebruikers-avatar
Erwin 350D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2008 12:46
WoonplaatsCOLON Jubbega

Hier kan ik heel kort over zijn; TOPFOTO!!
[size=67]EOS350D/EF-s 18-55/EF28-105 1:3.5-4.5 II USM/ 430EX[/size]
Doch jo ding en lit de lju rabje
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

heel knap gedaan, tis net echt.
is het een enkele opname, of is er geshopt?
grt,bouk.
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

bouk schreefCOLONheel knap gedaan, tis net echt.
is het een enkele opname, of is er geshopt?
grt,bouk.
enkele opname
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar