Angel

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mvos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2008 12:39
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Hi,

Gisteren deze geshopped.
Het is een poseleinen engel (inclusief de scheuren) die bij mijn ouders aan de muur hangt.
De engel is van de oma van mijn oma geweest en heeft dus een speciale betekenis voor mijn moeder.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=124383[/img]
Laatst gewijzigd door 1 op Mvos, in totaal 3 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Ricknoteboom
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2007 14:01
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Hmmm, ik moet zeggen dat ik hem niet helemaal geweldig vind... Ik vind hem te donker op teveel plekken, zou je kunnen voorkomen met een andere belichting.

Niet lullig bedoeld, maar hoe wil je dat het over komt?
Alleen citrusfruit heeft het morele recht tegen persvrijheid te zijn.
Gebruikers-avatar
Mvos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2008 12:39
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Hi,

Het is de bedoeling dat het ook erg donker overkomt,meer een siloutette idee dat in eerste instantie niet helemaal duidelijk is.
Dus niet een zwart vlak met een goed uitgelichte engel erop,maar meer een engel die vanuit de duisternis komt.
Ik zat nog te twijfellen of ik de schaduwen soft moet maken ipv wat meer blokjes zoals het nu is. (zoals de scheuren die erin zitten)

Als ik deze als test klein ga printen kan ik meteen zien of het niet te donker word en alles nog even aanpassen.

Bedankt voor je reactie en een fijn weekend.

:)
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Een silhouet krijg je door je onderwerp van achteren te belichten. Wanneer je wilt dat hij uit de duisternis lijkt te komen mag er juist geen licht van achteren komen. Een vrij lastige combinatie om in 1 beeld te vangen als je het mij vraagt. Ik denk dat je het beste kunt kiezen voor 1 van de twee opties. Of je moet met rood licht gaan werken van achteraf, dan heb je meer een engel uit de hel. Zorg wel dat je onderwerp vrij staat van de achtergrond, en eventueel kun je ook kijken of je met wat kaarsen een brandende achtergrond kunt creëren.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar