BCC & Canon 450D

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Anoniem 4

Bij BCC op dit moment de Canon 450D + Canon EF-S 18-55 voor € 399,--. Altijd nog zo'n 50 euro goedkoper dan alleen de body bij de reguliere fotozaken.
Je zal hem maar net willen hebben. Ook nog eens 20% korting op en bij gelijktijdige aanschaf van 70-300 of 55-200 (staan geen verdere specificatie bij).
andrevdvries
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 09:11
WoonplaatsCOLON Bedum (gr.)

dat is een koopje, die van mij was 650 bij de fotozaak.. meer een eigen overweging maar ik zou niet zo snel naar winkels als de mediamarkt/dixons/bcc gaan. Ligt er ook een beetje aan of je goeie sevice wil of een goedkope camera.. ik ben ook benieuwd hoe andere leden hierover denken..
[size=75]450D BG-E5 18-55mm IS 55-250mm IS 430EX ll[/size]
Anoniem 4

Let op, het is wel de non-IS lens.
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

doei!
Laatst gewijzigd door 1 op frank, in totaal 16 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

andrevdvries schreefCOLONdat is een koopje, die van mij was 650 bij de fotozaak.. meer een eigen overweging maar ik zou niet zo snel naar winkels als de mediamarkt/dixons/bcc gaan. Ligt er ook een beetje aan of je goeie sevice wil of een goedkope camera.. ik ben ook benieuwd hoe andere leden hierover denken..
voor 250 euro verschil neem ik die kans wel. En het is BCC dus die bieden echt wel goede service als groot media concern.
groetjes,
Rob
Gebruikers-avatar
almanbrother
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2465
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2006 13:45
WoonplaatsCOLON Heuvelrug
CONTACTCOLON

Voor dat prijsverschil zou het mij ook niets boeien om die bij bcc te kopen.
Uiteindelijk gaat het toch om de garantie en met name de afwikkeling daarvan mocht je er aanspraak op moeten maken. En dat gaat dan toch via ETBASS. Kleine moeite om dat zelf te regelen, ze komen het gratis ophalen en je reparatiestatus is te volgen via hun website.
Zou je bcc het op laten sturen ben je meteen al het zicht kwijt en heb je geen idee hoe lang het gaat duren.
Dus, wat zou het probleem zijn?

Groet,
Aldert
Groet,
Aldert
Ik zou toch eens HIER kijken!!
Voor een account op zenfolio.com: code QHS-2X7-66B
Anoniem 4

Frank schreefCOLON
Illuminatus schreefCOLONIk heb apparatuur als een pro, ik fotografeer als een pro, ik factureer als een pro, ik heb recht als een pro en ik procedeer als een pro.
Met een pro-deo advocaat zeker :lol: :lol: :lol:
gr
Frank
Net als iedere advocaat moet ook ik af en toe pro-deo werken.
Als je behoefte hebt en aan de voorwaarden voldoet, mag je me een PB sturen.
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Als we het dan toch over juridische zaken hebben... Officieel moet je bij je winkel zijn voor je garantie en bij geen enkele andere zaak. Dit omdat er enkel koopovereenkomst tussen twee partijen is, zijnde jezelf en de BCC in dit geval. Maar dit insinueert dat BCC geen goede service heeft, en daar heb ik geen ervaring mee ;).
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
Deos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2008 20:25

BCC is een prima firma, heb er mijn camera ook vandaan.
Service is gewoon goed, als je een kapot artikel hebt wordt het gewoon vervangen, geen gezeur.

Ennnnnnnnnn....BCC heeft laagste prijs garantie. Dus als iemand nog een goedkope 430EX (geen II helaas) wil hebben..

http://www.bcc.nl/shop/Flitsers/product ... =OfferList

Kost hier 324 euro. Als je een zaak in de buurt weet met b.v. een prijs van 200 euro, betaal je 200 euro - (25% van verschil) = ongeveer 170 euro. Het mag alleen geen webwinkel zijn, en het moet binnen een bepaalde straal zijn.

Zoals gezegd, prima zaak! :D
| Sony A7R Mark II | TS-E 24 L II | Σ 85 | 24-105 L | 70-200 2.8 IS II L | 50 |
Gebruikers-avatar
almanbrother
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2465
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2006 13:45
WoonplaatsCOLON Heuvelrug
CONTACTCOLON

Ik wil geenszins suggereren dat BCC slechte service kent.
Maar....ik denk dat als ik daar de 450 zou kopen en na een half jaar gaat-ie stuk oid dan HOEF ik dit niet via BCC te laten lopen.
Ik kan op de site van ETBASS de reparatie aanmelden en kenbaar maken dat het garantie betreft. Benodigde factuur bijvoegen en alles komt in orde. Daar is verder niets juridisch aan lijkt me.

Ik heb verder ook geen ervaring met de service van bcc en vel daar ook geen oordeel over.
Ik zeg alleen dat ik geen moeite zou hebben met het kopen van een dergelijke aanbieding bij BCC omdat ik eventuele aanspraak op garantie in dit geval dus zelf wel (en vanachter m'n computer) regel. Ik hoef er dus niet eens voor naar BCC. Ik ben toch zeker niet gek :lol:

En uiteraard moet iedereen geheel zelf bepalen waar hij/zij zijn spulletjes vandaan haalt.

Groet,
Aldert
Groet,
Aldert
Ik zou toch eens HIER kijken!!
Voor een account op zenfolio.com: code QHS-2X7-66B
Deos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2008 20:25

Illuminatus schreefCOLONBij BCC op dit moment de Canon 450D + Canon EF-S 18-55 voor € 399,--. Altijd nog zo'n 50 euro goedkoper dan alleen de body bij de reguliere fotozaken.
Je zal hem maar net willen hebben. Ook nog eens 20% korting op en bij gelijktijdige aanschaf van 70-300 of 55-200 (staan geen verdere specificatie bij).
Heb je trouwens een linkje? 'k Zie hem op de website namelijk voor 599 staan... :?:

http://www.bcc.nl/shop/Spiegelreflex/pr ... =OfferList
| Sony A7R Mark II | TS-E 24 L II | Σ 85 | 24-105 L | 70-200 2.8 IS II L | 50 |
Anoniem 4

Deos schreefCOLONHeb je trouwens een linkje?
Geen link, want is geen website. Staat in vandaag huis aan huis verspreide folder.
Gebruikers-avatar
Giulia
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2008 13:32

Nou helaas ben ik uit mijn droom geholpen en zal jullie er denk ik ook maar uit moeten halen. Ik had mijn zinnen gezet op deze aanbieding...
Dus ik bel ter info even de BCC op (hoofdkantoor).
Nu blijkt dat het een fout is en het gewoon E 599 moet zijn.

:evil: :evil: :evil:

Maar dit is toch gewoon misleidende reclame? Ik vind gewoon dat ze dat ding toch voor E 399 moeten meegeven.
Gebruikers-avatar
Carp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 212
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2005 23:20
WoonplaatsCOLON Capelle a/d IJssel
CONTACTCOLON

Volgens mij zag ik 'em in de folder van de Mediamarkt
voor 499 met de IS kitlens.

Drukfouten mijnerzijds uiteraard voorbehouden :)
Met de groeten van Patrick
Gebruikers-avatar
Giulia
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2008 13:32

Oke bedankt voor de tip! Vind het gewoon een lokkertje. Misschien een tip voor degene die lid zijn van ANWB: 2 december is er een kortingsavond bij de BCC speciaal voor leden van de ANWB. Je krijgt dan tot 25% korting. Dus ff benadrukken: TOT 25% korting.
Deos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2008 20:25

Nieuwkomer schreefCOLONNou helaas ben ik uit mijn droom geholpen en zal jullie er denk ik ook maar uit moeten halen. Ik had mijn zinnen gezet op deze aanbieding...
Dus ik bel ter info even de BCC op (hoofdkantoor).
Nu blijkt dat het een fout is en het gewoon E 599 moet zijn.

:evil: :evil: :evil:

Maar dit is toch gewoon misleidende reclame? Ik vind gewoon dat ze dat ding toch voor E 399 moeten meegeven.
Als dat ding voor 399 in een gedrukte brochure staat, en je hebt hem nog, moeten ze hem je voor 399 euro verkopen. Dat is verplicht, ook al zeggen ze anders. Het gaat hier namelijk om een prijs die op zich best redelijk zou kunnen zijn voor een digitale camera. Als de prijs 39,90 euro was, was het een ander verhaal geweest en is er overduidelijk sprake van een tikfoutje. Kortom, vasthouden aan de prijs en als ze niet meedoen onmiddellijk naar de consumentenbond! :D

O ja, laat je niet gekmaken door dat zinnetje "druk- en zetfouten voorbehouden", je staat gewoon in je recht!
| Sony A7R Mark II | TS-E 24 L II | Σ 85 | 24-105 L | 70-200 2.8 IS II L | 50 |
Gebruikers-avatar
Giulia
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2008 13:32

Ja dat dacht ik ook al. Ik heb het even voorgelegd aan Consuwijzer en hoop dat hun mij ook gelijk geven, dan ga ik daar mooi even mee naar BCC.
Anoniem 4

Voor wie de folder nog niet gezien heeft.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=121765[/img]

geldig van 24 november 2008 t/m 7 december 2008
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Kijk nu wordt het toch nog juridisch :D.....

Ze moeten hem gewoon voor dat bedrag leveren hoor!!! Ga morgen maar naar die winkel, en je staat niet buiten zonder die camera ;)...

Dat moeten ze bij mij niet flikken, dan zou ik net zo lang blijven tot de hele winkel bij elkaar is, en ik de camera heb :D....

Jammer voor die drukfout, maar dat is ondernemersrisico hoor.
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Ps. op internet staat de folder van BCC ook, en daar staat ook 399 euro.... Maar er snel een print-screen van.

Ze moeten dit gewoon leveren. En anders zou ik het een slechte zet vinden. Het zou anders zijn als er inderdaad 139 euro of 39,99 euro zou staan, maar dit is gewoon een bedrag wat realistisch klinkt.
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar