EOS Discovery 2008

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Op zaterdag 29 en/of zondag 30 november zouden alls EOS-ers hier naar toe moeten :wink: :wink: : http://www.canon.nl/EOSDiscovery2008/Index.asp

Wie is daar voorgaande jaren al eens geweest?
Is het de tijd en moeite waard om daar bij te zijn ?

Gr. Jan
Canon materiaal
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Ik ben nog maar net met het digitale fotograferen bezig, maar heb mij hier al wel voor opgegeven. Ik ben er dus nog nooit geweest, maar laat het op mij afkomen. Je moet wel van tevoren via de website je opgeven voor evt. workshops.
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

Ik ben er twee keer tot volle tevredenheid heen geweest, beide keren waren er topfotografen met presentaties en de betere demonstraties/workshops van bijv. Adobe. Niveau is hoog maar door goede presentatietechniek nog steeds te volgen voor doorsnee amateurs zoals ik.

En in de centrale ruimte staan ervaren vertegenwoordigers van Canon met werkelijk het gehele assortiment fotospullen (het is er wel erg druk voor die toonbank). Alhoewel Canon natuurlijk hoopt dat men meer gaat uitgeven aan apparatuur, is er geen verkooppush (behalve de toonbank met mooie spullen).

Daarnaast was ik beide keren positief verbaasd over de kosten die gemaakt werden om een professioneel zalencentrum te regelen.
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
Gebruikers-avatar
Imagine
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 20:04
WoonplaatsCOLON Sittard

Ik ga op zondag.... ben benieuwd.
Heb me voor 6 workshops opgegeven.

Jullie je uitnodiging al per post ontvangen?
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

Nee, nog niets ontvangen.
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Imagine schreefCOLONIk ga op zondag.... ben benieuwd.
Heb me voor 6 workshops opgegeven.

Jullie je uitnodiging al per post ontvangen?
Nee, alleen een bevestigingsmail na opgave.
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Er was al een topic over dit evenement: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... overy+2008
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar