HELP mijn oma wordt 105

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

FotoUnique schreefCOLONIk ben misschien een muggezifter, maar stoort niemand zich aan die streep(?) boven oma's hoofd?

Ik bedoel het is een kleine moeite om even de clone stamp erop los te laten, toch? :oops:
Dat dacht ik dus eerst ook, maar het kleurverschil aan beide zijden is toch nogal groot. Als je gaat clonen, blijf je dat zien als lapwerk, dan zie ik liever de naad die in de muur zit (een hoekje). Rechts op de foto is ook dichterbij dan links, dus het licht valt er anders op, en de scherpte is (iets) anders. Vandaar dat ik het zo gelaten heb dus.
Wel een gedeelte weggehaald hoor, vergelijk maar met de oorspronkelijke post!

@martin: graag gedaan, was voor mij niet zoveel werk. Al zo vaak gedaan, dan gaat het steeds sneller!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
FotoUnique
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2008 15:03
WoonplaatsCOLON Zundert
CONTACTCOLON

Ik denk dat wanneer iets meer tijd had genomen je toch een eind had gekomen;

Afbeelding

Heb nu echt alleen de clone gebruikt en wat gespeeld met de intense ervan.

Vind het jammer om te zien dat je wel prachtige foto's kunt maken maar je dan niet serieus stoort aan zo'n aanwezige streep.
[i]You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it[/i]
martin68
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 138
GeregistreerdCOLON 07 Aug 2008 18:40
WoonplaatsCOLON hillegom
CONTACTCOLON

Hallo allemaal

Nogmaals bedankt voor de vele reacties .
Met dit topic heb ik gezien dat er veel meer uit te halen valt met photoshop en ga me er meer in verdiepen en tijd voor maken.
Even een uitslag we hebben dit topic aan de familie laten zien en er is unaniem besloten dat het foto 1 van Fokke is geworden .
Maar ook Fotounique je hebt erg goed je best gedaan
Ikzelf kon niet kiezen dus daarom de familie.
We gaan nu de affice ontwerpen.
Dus verklaar dit topic voor gesloten.
eos 50D | 350D | 70-200 f2.8/L |sigma 24-60 f2.8 ex | 18-55 kitlens | 50mm 1.8 een monopod een driepoot en een tamrac rugzak
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar