shadow one the wal update

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Even een collega fotograaf vastgelegd bepakt en bezakt niet hem zelf maar zijn schaduw op de grond daar na hem weer recht opgezet waarbij de grond de muur word vandaar shadow on de wal. in kleur vond ik hem niet mooi dus wat zwaar bewerkt,tot dit resutaat.

De update is een extra foto !! met hetzelfde principe

Kunnen jullie dit er nog uit halen of zie ik dit alleen omdat ik weet wat het is ?

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=113122[/img]1

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=121070[/img]2

Groeten Cor.
Laatst gewijzigd door 1 op c.pennekamp, in totaal 15 keer gewijzigd.
Bekijk ook eens mijn fotowebsite: www.corpennekamp.nl
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Cor, dan had je hem moeten plaatsen in "wat is dit" :D
Door te omschrijven wat het is, zie je dat er ook wel in. Nu lees ik altijd wel eerst de toelichting. Er zijn ook mensen die dat bewust niet doen.

Volgens mij is dit de fotograaf die met die outfit van boels op weg is naar Bejing.

Maar, als ik even wegdenk wat je geschreven hebt, zou ik er denk niet echt meteen een bepakte fotograaf in gezien hebben. Meer een Franse facteur de la poste. Wel een leuke foto trouwens.
XLenCe
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2008 10:35

Ik vind het een erg stoere foto. Mijn eerste reactie was "Lara Croft uit Tomb Raider"... waarom weet ik ook niet, de camera lijkt een beetje op een wapen die wordt doorgeladen. Maar ik denk dat het "onduidelijke" onderwerp juist de foto zo mooi maakt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar