Babytje

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
kekavo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 10:00

Mijn jongste neefje moest er ook aan geloven.
Helaas was het vrij donker in huis en ik wilde niet flitsen bij zo'n kleintje. Dus vrij hoge Isowaarde.
Er waren maar een paar foto´s niet bewogen.
Ik ben heel benieuwt wat jullie erover te zeggen hebben. Zlef vind ik ze een beetje rood en korrelig. Ik heb ook niet het idee dat de ogen helemaal 100% scherp zijn.

1. Klein hoofdje en de grote hand van opa
Afbeelding

2. Ik ga later boxer worden.
Afbeelding

3. Hallo, ben jij mijn tante?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Leuk kereltje en leuk vastgelegd! Commentaar geef je zelf al: veel te hoge iso en ook nog lange sluitertijden. Baby's kun je gerust flitsen hoor. Daar worden ze echt niet blind van. En indirect kan sowieso altijd.

Met nabewerking, vooral witbalans, verscherpen etc. kun je ze best nog wel wat pimpen.
arjan t
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 300
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2005 17:11
WoonplaatsCOLON Hulsen (Overijssel)

Hallo Karin,

Ik heb foto 3 even vluchtig bewerkt met noise ninja plugin voor photoshop. Deze plugin haalt aardig wat ruis weg. :idea:

Misschien is het zo wat

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=112355[/img]

groeten,

Arjan.
Eos 7d + 350d. canon 100mm F2.8 macro + Tamron 28-75 + canon 70-200 IS F4,0L + canon 300mm F4.0 IS L + canon 1.4 teleconverter + canon 24mm F2.8 + Tokina 12-24 + canon 50mm 1.8 II + sigma 50mm macro + canon 17-40L
kekavo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 10:00

Flitsen mocht iki niet van zijn moeder, helaas. En indirect flitsen kan ik nog niet.

Arjen, dank je. Zio vind ik hem mooier.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar