Huisvriend

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Brell

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=112284[/img]

1.




[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=112285[/img]

2.



Het blijft voor ons gezin een schatje!!
Jammer van het touw maar daar zit hij dagelijks aan, we willen niet dat iemand last heeft van onze kat en de lijn is lang genoeg.
Suske78
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2007 14:58
WoonplaatsCOLON Susteren
CONTACTCOLON

Hoi Brell,

ken ik, alleen de mijne saboteert de fotosessies steeds! Bovendien blijft ze altijd in de buurt, en heeft zich nog niemand beklaagd, dus mag ze gewoon "vrij" naar buiten. (Ze komt ook steeds binnen kijken wat wij aan het doen zijn, of in de tuin smoezen...)

Foto 1: inderdaad een beetje jammer, dat touw. Verder een leuk koppie, al mag de foto wat mij betreft wat helderder en een tikkie verscherpt.

Foto 2: Idem, beetje helderder en scherper, maar verder ok.

Heb het idee dat je ze onbewerkt meteen gepost hebt?

Groetjes,

Suske78
EOS 400D (Firmware ver. 1.1.1.), EF-S 18-55mm, EF 55-200, Tamron 18-270mm VC, Speedlite 430 EX, Hama Star 63, Beginner
kekavo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 10:00

Ze zien er leuk uit. Maar idd, ook mij stoort dat touw een beetje. Misschien volgende keer iets opzij leggen, of verstoor je daar de kat mee?
Brell

kekavo schreefCOLONZe zien er leuk uit. Maar idd, ook mij stoort dat touw een beetje. Misschien volgende keer iets opzij leggen, of verstoor je daar de kat mee?
Nee hoor, het is een erg makkelijke kat. Je legt hem op zijn zij en hij blijft liggen, alleen, dat moet je niet buiten doen want dan komt zijn jacht instinct naar boven. Deze foto is buiten genomen.
kekavo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 10:00

Ah, nee als hij buiten dan niet blijft ligen kan je het beter iet weghalen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar