foto-shoot met een heel mooi dier!!

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

Hey allemaal, zoals jullie gemerkt hebben reageer ik eindelijk weer en ben ik weer zo goed als actief hier :D gisteren in het harde zonlicht een foto-sessie moeten doen... afspraak was al gemaakt dusja dan moet je het er maar het beste van maken!! hier het resultaat, ben benieuwd naar jullie reacties!

#1. val direct maar binnen met mijn persoonlijke favoriet uit de serie..
Afbeelding

#2 De favoriet van de eigenaresse
Afbeelding

#3 Niemand zijn favoriet :lol: haha nu ff zonder gein, een foto van het hoofdje;)
Afbeelding

#4 als afsluiter een naar mijn mening chique beweging van een mooi edel dier!
Afbeelding


Ben erg benieuwd naar jullie commentaar/meningen etc..!! ik sta open voor alle soorten kritiek..

Groetjes Jeremy
Canon Eos 1d mark III | 24-70mm F2.8 L USM Canon | 70-200mm F2.8 L USM Canon | 300mm F2.8 L IS USM Canon | 580EX II Canon | 40D | 2.0 Extender | Lowepro Photo Trekker AW II | en wat ander spul..
marc's fotography
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2008 18:35
WoonplaatsCOLON leuven
CONTACTCOLON

wat een lelijk logo. Doet de foto geen goed.

Foto 3 is mijn favoriet, alleen heb je het diafragma wat te groot gekozen. Ik had de neus ook wat scherper eropgezet. Mischien iets verscherpen en wat meer detail oproepen in het donkere gedeelte.
http://www.marc-photography.110mb.com/
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Hoi Jeremy,

wat je hier eigenlijk probeert te doen is een portret te maken van het paard. De portret stand levert dan ook gelijk de mooiste resultaten, dus vandaar dat foto 3 en 4 mij heb meest aanspreken. Bij foto 1 hebben te oren net te weinig ruimte aan de bovenkant van de foto, bij foto 2 hebben de voeten net te weinig ruimte aan de onderkant....
Je hebt een mooi hoek gekozen om het paard te fotograferen, prima comp.

Cheers,
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Mooie foto's, waarvan ik foto 3 met voorsprong de mooiste vind.
De overige foto's, maar vooral foto 4, verliezen door de achtergrond veel aandacht!
Foto 2 is m.i. te veel naar rechts geplaatst!

Jo
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
$ander
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2005 11:33
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Foto's zijn OK, maar ik had met zo'n donker paard een lichtere achtergrond gekozen. Nu valt hij bijna weg in de achtergrond op sommige foto's.
Jeep
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 643
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 17:40
WoonplaatsCOLON Gytsjerk

Het zal best een edel dier zijn, maar het schijt wel op straat :lol:

Ik vind de platen hier en daar wat donker en daardoor lopen bepaalde delen dicht. Foto 2 vind ik veel mooier dan 1 omdat de spiertekening er veel beter op uit komt.
Op 3 kan je mooi de berustende blik in de ogen zien, maar ook sluimert er spirit, dus wel op blijven passen.
Foto 4 is lekker alleert maar ik ben niet zo weg van dat de hoef presenteer standje, dan liever een draf.
Leaver Dea As Slaef

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom straks wel.

Nobody is perfect ..........I'm Nobody
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar