Valken in Hongarije

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Falcko
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2006 07:47
CONTACTCOLON

Ik ben dit jaar een paar weken naar Hongarije en Oostenrijk op vakantie geweest en ben daar twee dagen met een gids naar het natuurgebied bij Tiszabábolna (Hongarije) geweest.
Erg indrukwekkende dingen gezien, zoals kraanvogels bij take-off vroeg in de ochtend. Talloze witte reigers, lepelaars, roodpootvalken en torenvalken.
Juist van de torenvalken heb ik vele platen kunnen schieten.

Ik heb altijd een soort van band met deze prachtige vogels, met name vanwege mijn achternaam (Valk). Dus ik ben zelf erg tevreden met resultaat, ben benieuwd naar jullie mening.

Grt Auke Valk

1:
Afbeelding

2:
Afbeelding

3:
Afbeelding

4:
Afbeelding

Allemaal fullsize en op ISO 500 geschoten, behalve de eerste die is op ISO 1600 gemaakt, vanwege het toen even tegenvallende licht.
40D plus 500mm + 1.4.

Kijk ook even voor meer pics op mijn site.
Voor meer foto's : www.falcko.com / [url=http://falckonatuur.hyves.nl]falckonatuur.hyves.nl[/url]
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Waarschijnlijk is de 1e een behoorlijke crop, toch vind ik dit de mooiste, van de serie.
Bij de andere heb je net de pech, dat er niet zoveel licht valt op de voorkant, van het torenvalkje.

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Falcko
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2006 07:47
CONTACTCOLON

C@sp@r schreefCOLONWaarschijnlijk is de 1e een behoorlijke crop, toch vind ik dit de mooiste, van de serie.
Bij de andere heb je net de pech, dat er niet zoveel licht valt op de voorkant, van het torenvalkje.

Grt Caspar
Ze zijn allemaal fullsize, geen crops.
Dank voor je commentaar.

Auke
Voor meer foto's : www.falcko.com / [url=http://falckonatuur.hyves.nl]falckonatuur.hyves.nl[/url]
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

De eerste is inderdaad een mooie, fijn weergegeven in zijn omgeving. De tweede en vierde zijn te druk naar mijn smaak, de derde vind ik dan weer beter, vanwege de rust die in dat beeld zit.
Akumal

Beetje afgezaagd maar inderdaad nr.1 is het mooiste van de serie, zijn oog zit wel een beetje krepie :lol: .
rob.
Gebruikers-avatar
Elisabethfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 397
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2007 15:27
WoonplaatsCOLON Fryslan boppe.. Winsum (frl)
CONTACTCOLON

Ze hebben allemaal iets maar....


foto 1... heeft de whauw factor
[color=red][size=75]Lowepro Roller 3 anders is het niet te huffen.Canon 5D Mark II BG-E6 Canon 1d mark III
Canon EF 70-200 2.8 IS USM Canon EF-50mm 1.4Flitsers 580 I en II www.elisabethfotografie.nl voor al uw foto's [/size][/color]
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

vind het gewoon een lekkere serie waarbij foto 1 de WOW factor heeft :D

Groetjes Jeremy
Canon Eos 1d mark III | 24-70mm F2.8 L USM Canon | 70-200mm F2.8 L USM Canon | 300mm F2.8 L IS USM Canon | 580EX II Canon | 40D | 2.0 Extender | Lowepro Photo Trekker AW II | en wat ander spul..
Falcko
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2006 07:47
CONTACTCOLON

Bedankt voor jullie reacties!

Ik was zelf ook erg blij met nummer 1.
Voor meer foto's : www.falcko.com / [url=http://falckonatuur.hyves.nl]falckonatuur.hyves.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Binne
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2005 12:35
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Waardeloze foto's Auke, ben beter van je gewend :twisted:







Mooie serie, vooral de 1e. Heb je die al op canvas? :)
Binne-Louw Katsma Fotografie (Natuur - Pers - Evenementen - Trouwreportages - Party)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar