AZ training

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

xxx
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 26 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Leuk om een keer mee te maken, zo'n training.
Foto 7 vind ik het mooist. Ik ben totaal geen fan van Louis van Gaal, maar vind dit een hele sympathieke foto.
Ik mis over het algemeen scherpte in de foto's. Dat ben ik niet van jou gewend :roll: Ik heb wel eens betere foto's van je gezien.
Ik denk dat je bij foto 4 de kleurbalans niet helemaal goed hebt staan of helemaal niet goed :wink: Zelfs het veld ziet er rood uit!
Foto 3 vind ik wat aan de donkere kant.
Verder vind ik het geen spannende foto's. Zit niet zo veel actie in. Das natuurlijk ook logies als je het vergelijkt met een wedstrijd.
Nou, ik wist het wel als het zo ging regenen als op de laatste 3 foto's. ASAP naar de kleedkamer en lekker onder de warme douche. 8)
Nu we het toch over het weer hebben, wat een verschil! Op de eerste foto's een stralend zonnetje en de laatste foto's komt het met bakken uit de lucht.

Het is een onzamenhangend verhaal geworden, maar ik wilde toch ff op je foto's reageren. Dat doe ik graag als mede-voetbal-fotograaf.

Groetjes Emiel

[offtopic] nu weet ik waarom AZ zo laag staat, als ze spelers op gaan stellen met maar anderhalf been (foto 9) :oops: [/offtopic]
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

Ach het is de eerste keer dat ik een voetbaltraining heb gefotografeerd en ben zelf ook niet geheel tevreden vandaar de testcase.
Door een hek, weinig actie, wisselend weer. Nee het viel niet mee.

De laatste 3 foto´s er op gezet puur voor de sfeer van dat moment. Al moet ik zeggen dat foto 11 mij wel enorm aanspreekt.

Nee dit kan beter heb je nog tips. Ik heb nu geschoten op AV. Is AT niet beter of bevriest dan alles weer teveel.

Gr. Chris :wink:
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Ik denk dat wanneer je aan iets "nieuws" onderworpen wordt dit zeker een bepaalde onzekerheid met zich meebrengt. Je wil net zo goed presteren als de vertrouwde dingen. Dan kan er wel eens iets aan je aandacht ontsnappen.
Maar dat ik nu moet zeggen dat ik veel verkeerde dingen aan je foto's gezien heb?
Kan ik helemaal niet zeggen.
Je hebt de hele leuke serie op verschillende wijzen en onder verschillende omstandigheden in ieder geval bij mij boeiend over kunnen brengen.
En dat bij die laatste foto door de natte omstandigheden (jij omschrijft het zo leuk) de kleur wat "uitloopt" is niet zo verwonderlijk! :lol:


Groetjes,

Jo
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Chris,

Ik ben ook geen voetbalfotograaf, maar ik vind ze zeker geslaagd.
Wel moet je de rode zweem op foto 4 even wegwerken, die viel mij gelijk op in het gras.

Verder vermoed ik dat Jeroen je hier van hele goede feedback gaat voorzien...

Grtzz

Chris
Kijk dit is nu een onderschrift...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar