is het wat?

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

Hey allemaal, daar zijn we weer :) na een tijdje in de auto te hebben gezeten op de terugweg van een motocrossevenement kwam ik dit tegen, door de vooruit van de auto heen gefotografeerd, en tot mijn verbazing eigenlijk rolde deze eruit, ben heel benieuwd of het wat is? :o ik ben totaal niet op mijn gebied qua natuur maar zo af en toe is het zeker wel intresant 8) Nouja graag jullie kritiek en mening 8)

Afbeelding


Groetjes J 8)
Canon Eos 1d mark III | 24-70mm F2.8 L USM Canon | 70-200mm F2.8 L USM Canon | 300mm F2.8 L IS USM Canon | 580EX II Canon | 40D | 2.0 Extender | Lowepro Photo Trekker AW II | en wat ander spul..
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Ik vind het niet zo`n mooie foto hij is veel te donker is wel mijn persoonlijke mening hoor mischien vind een ander hem wel mooi

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

bacovuikie schreefCOLONIk vind het niet zo`n mooie foto hij is veel te donker is wel mijn persoonlijke mening hoor mischien vind een ander hem wel mooi

Gr Ruud
bedankt voor je mening :)
Canon Eos 1d mark III | 24-70mm F2.8 L USM Canon | 70-200mm F2.8 L USM Canon | 300mm F2.8 L IS USM Canon | 580EX II Canon | 40D | 2.0 Extender | Lowepro Photo Trekker AW II | en wat ander spul..
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Het idee is wel aardig.
Maar als je een donkere wolkenpartij fotografeert en wilt daar een boom bij hebben dan krijgt die boom een duidelijke functie in de foto. Als de meeste delen van de boom nauwelijks herkenbaar zijn(te donker) heeft die boom eigenlijk geen functie en kon hij beter weggelaten zijn!
Als je foto wat extra licht(zeker op de boom) had gehad was het een héél andere foto geworden!

Jo
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

j.jennekens schreefCOLONHet idee is wel aardig.
Maar als je een donkere wolkenpartij fotografeert en wilt daar een boom bij hebben dan krijgt die boom een duidelijke functie in de foto. Als de meeste delen van de boom nauwelijks herkenbaar zijn(te donker) heeft die boom eigenlijk geen functie en kon hij beter weggelaten zijn!
Als je foto wat extra licht(zeker op de boom) had gehad was het een héél andere foto geworden!

Jo
dank voor je comment, ik ben blij met zulke reacties!!

Thanks en ik ga is kijken wat ik kan doen :P :!:
Canon Eos 1d mark III | 24-70mm F2.8 L USM Canon | 70-200mm F2.8 L USM Canon | 300mm F2.8 L IS USM Canon | 580EX II Canon | 40D | 2.0 Extender | Lowepro Photo Trekker AW II | en wat ander spul..
Gebruikers-avatar
Grusjapo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2007 21:32
WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

Idee is goed maar de boom is te donker uigevallen.
Ook zou ik de volgende keer een iets andere uitsnede maken zodat je het donkere stukje links kwijtraakt. (of wegklonen). Groeten, Rob
Foto's: [url]http://www.pbase.com/grusjapo[/url] Crane info: [url]http://www.belterman.nl[/url]
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

bedankt allemaal voor de reacties!! zijn bruikbare tips!!

Groetjes J :)
Canon Eos 1d mark III | 24-70mm F2.8 L USM Canon | 70-200mm F2.8 L USM Canon | 300mm F2.8 L IS USM Canon | 580EX II Canon | 40D | 2.0 Extender | Lowepro Photo Trekker AW II | en wat ander spul..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar