Hazelnoten

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lianne
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2007 20:34

Het valt misschien op dat ik veel post en weinig echt op anderen reageer. Ik weet soms totaal niet wat ik moet zeggen eigenlijk..Misschien komt het nog.. :oops:

Afbeelding
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Is dit de wintervooraad van je avator ? :wink:

De foto zo'n langwerpig leent zich niet zo goed voor dit onderwerp probeer ook het witte vlakje boven in te voorkomen.

Neem eens meer hazelnoten en neem ze eens recht van boven als beeldvullend geheel.
Groeten Cor..
Bekijk ook eens mijn fotowebsite: www.corpennekamp.nl
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Op zich kan het wel werken in deze compositie hoor. Vind dat helemaal niet zo storend.

De open ruimte rechtsboven misschien wel, maar dat is de volgende keer zo op te lossen door wat meer noten te gebruiken.

De belichting is echter niet zo geweldig. Het is niet zo egaal. Je hebt al een verloop in je scherptediepte en ook in je belichting. Dit is een beetje dubbelop.
Porbeer met een foto iets te vertellen aan een kijker. Probeer een sfeer te creëeren (wat een ****-woord). Die sfeer mis ik een beetje, dit is nu een verzameling vuile hazelnoten.
Die witte puntjes, het zal vast geen stof zijn, maken ze namelijk niet echt smakelijk.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Dr. Strooi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2005 17:41

c.pennekamp schreefCOLONIs dit de wintervooraad van je avator ? :wink:
:D :D :D
Wie goed tegen kou kan heeft lang zomer.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar