Decemberochtend - Schapen

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

#1
Het ijs op de voorgrond vind ik mooi... Je word daardoor van rechtsonder mee de foto in gezogen, alleen zie ik daarna niet zoveel meer in de foto terug, behalve een paar schaapjes in de verte, da’s dan weer jammer.. Ik denk dat ik zelf gekozen had om dan maar het ijs als hoofdonderwerp te nemen.... en de lijnen van het ijs meer in beeld te nemen..

#2
Een mooie lijn in de foto... wel jammer dat er niet 1 schaapje is die naar de camera kijkt.. Ik twijfel een beetje aan de horizon qua rechtheid...

#3
Leuk plaatje..... hoewel de onscherpe voorgrond niet zoveel toevoegd... wellicht had je kunnen proberen om het schaap heel voorzichtig met je groothoek te benaderen..

#4
wel mooie lijnen, maar mis toch wel een beetje een onderwerp waar deze lijnen naar toe lopen..

#5
Leuk dat plukje op de voorgrond... Maar vind ook hier de schapen redelijk klein in beeld.. Je hebt veel gras en weinig schaap..

#6
Leuk plaatje, ook met die molentjes op de achtergrond.. Ik vind de onscherpe struik op de voorgrond wat minder...

#7
wel weer goede lijnen, maar verder niet zo spannend..

#8
Da’s duidelijk een schaap.... leuke plaat... Ook leuk dat het schaap je aankijkt...

#9
Voorgrond wel oké zo met die vorst, maar achterin de foto is er niet zoveel om te kijken..

#10
Voorgrond scherp, maar de schapen wat minder...


is uiteraard opbouwend bedoeld.... :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar